خبرگزاری کار ایران

مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش خبر داد:

اجرای ۱۳ پروژه مهندسی رودخانه از محل اعتبارات حوادثی شهرستان گنبدکاووس در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۵۰

علاوه بر این موارد کارشناسی، ۲۲ پروژه مهندسی رودخانه‌ها نیز انجام شده است که برآورد هزینه آن ۷۰ میلیارد ریال است و در صورت تخصیص اعتبار این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن‌ها نیز امکان‌پذیر خواهد شد.

مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش از اجرای ۱۳ پروژه مهندسی رودخانه با اعتبار نزدیک به ۹ میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادثی شهرستان گنبد در سال جاری خبر داد.
به گزارش ایلنا از گنبد کاووس، جواد تیموری گفت: از این تعداد ۴ پروژه دیواره سازی رودخانه به طول ۵۳۰ متر بر روی گرگانرود روی پل آخوند نوریزاد، چهل چای واقع در سایت مسکن مهر پیرحاجی، چهل چای در مسیر سارلی علیا و رودخانه اترک در داشلی برون انجام شده است.
وی افزود: ۹ پروژه لایروبی و ساماندهی کانال‌ها و پل‌ها نیز به طول ۷۰ کیلومتر اجرا شده است.
مدیر امور منابع آب گنبد، می‌نودشت و گالیکش همچنین اذعان داشت: یک پروژه نیز از محل اعتبارات ملی کنترل سیل به مبلغ حدود ۲۵ میلیارد ریال برای ساماندهی ۲ کیلومتر از رودخانه چهل چای واقع در محدوده روستای قوینلی گدایجه که یکی از مناطق مهم و حساس در شهرستان به منظور ساماندهی رودخانه است، در حال اجراست.
تیموری تصریح کرد: ۲ پروژه دیواره سازی رودخانه چهل چای در مجاورت سایت مسکن پیرحاجی وروستای سارلی در ردیف پروژه‌های حوادثی جدید قرار گرفته است که در صورت نهایی شدن تامین اعتبار مورد نیاز به مبلغ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریالی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
مدیر امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش در پایان اضافه کرد: علاوه بر این موارد کار‌شناسی، ۲۲ پروژه مهندسی رودخانه‌ها نیز انجام شده است که برآورد هزینه آن ۷۰ میلیارد ریال می‌باشد و در صورت تخصیص اعتبار این پروژه‌ها عملیات اجرایی آن‌ها نیز امکان پذیر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز