خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

قراردادهای کارگران شرکتی خدمات شهری بازنگری شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۵۲

میانگین درآمدی بسیاری از این کارگران شهرداری ماهانه ۵۰۰ هزار تومان است که این مبلغ جوابگوی هزینه‌های امروزی یک خانواده نیست.

عضو شورای شهر گرگان بر ضرورت بازنگری قراردادهای کاری کارگران شرکت‌های خدماتی بخش تنظیف شهری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گرگان، محمد ابراهیم جرجانی با بیان اینکه در قرارداد‌ها منعقده با کارگران طرف قرارداد با شرکت‌های خدمات شهری در حقوق و مزایای این قشر از پرسنل شهرداری اجحاف شده است، گفت: میانگین درآمدی بسیاری از این کارگران شهرداری ماهانه ۵۰۰ هزار تومان است که این مبلغ جوابگوی هزینه‌های امروزی یک خانواده نیست.

رئیس کمیسیون خدمات شهری، فضای سبز و زیست شهری شورای شهر گرگان در ادامه کارگران واحد رفت و روب را فرشتگان پاکی خطاب کرد و ادامه داد: کارگران و رفتگران شهرداری بخشی از محروم‌ترین قشر جامعه هستند که مجبورند به حداقل‌های زندگی قانع باشند و ساعات کاری دشوار و سنگین را در قبال حداقل حقوق دریافتی تحمل نمایند.

این عضو شورای شهر گرگان خواستار بازنگری و اصلاح مفاد قراردادهای شهرداری با کارگران رفت و روب شهری شود و خاطر نشان کرد: واگذاری خدمات شهری به بخش خصوصی موجب نادیده گرفتن حقوق کارگران این بخش و ضایع شدن حقوق این افراد زحمت کش جامعه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز