خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان:

ارزیابی عملکرد هر یک از دستگاه‎ها در نهایت دقت انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۵

از تعداد ۶۱ دستگاه اجرایی استان ۴۵ دستگاه موفق به شرکت در جشنواره شهید رجایی شدند و در این راستا از ۹۵ نفر با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.

ایلنا: مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان با اشاره به اینکه فرآیند ارزیابی عملکرد دستگاه‎های اجرایی استان با استفاده از ظرفیت کار‌شناسان حدود چهار تا پنج ماه زمان برده است، خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد هر یک از دستگاه‎‌ها در ‌‌نهایت دقت انجام شده تا حقی از کسی تضعییع نشود.
به گزارش ایلنا از گرگان، علیرضا نوروزی در پنجمین جلسه شورای اداری استان و پانزدهمین جشنواره شهید رجایی گلستان اظهار داشت: از تعداد ۶۱ دستگاه اجرایی استان ۴۵ دستگاه موفق به شرکت در جشنواره شهید رجایی شدند و در این راستا از ۹۵ نفر با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.
وی افزود: از ۶۱ دستگاه اجرایی استان تعداد ۱۲ دستگاه که ملزم به شرکت در جشنواره شهید رجایی بودند بنا به دلایلی از مشارکت در این جشنواره بازماندند.
وی تصریح کرد: تمام دستگاه‎های اجرایی مکلف هستند برنامه‎های سنجش و ارزیابی عملکرد را در واحدهای اداری اجرا و عملیاتی کنند و براساس عملکرد انجام شده هر یک از دستگاه‎‌ها رتبه‎بندی می‌‎شوند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری گلستان در خصوص اهداف جشنواره شهید رجایی بیان داشت: ارتقای کارآمدی، بهره‎وری، پاسخگویی و شفافیت عملکرد دستگاه‎های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت دستگاه‎‌ها و اعتماد عمومی، انضباط اجتماعی، روحیه جهادی، کارآفرینی و درستکاری، تشویق و ترغیب مدیران و تسریع کار ارباب رجوع، تقدیر از برگزیده‎‌ها از جمله اهداف جشنواره است.
نوروزی با بیان اینکه شناسایی، میزان توانایی و موفقیت واحدهای استانی در دستیابی به اهداف و انجام ماموریت‎های محوله از ضروریت‎های جشنواره شهید رجایی است، گفت: ارزیابی دستگاه‎های اجرایی زمانی ارزش پیدا می‌‎کند که دستگاه‎‌ها بر اساس شاخص‎های عمومی و اختصاصی عمل کنند.
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری با بیان اینکه دستگاه‎‌ها بر اساس دو شاخصه عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفتند، یادآور شد: عملکرد استان در محورهای عمومی ۸۲.۳۴ درصد و در بعد اختصاصی ۹۴.۳ درصد بود که در هر دو بخش استان گلستان توانست به اهداف پیش‎بینی شده دست پیدا کند.
نوروزی خاطرنشان کرد: بیشترین امتیاز دستگاه‎های اجرایی استان مربوط به شاخص عدالت و نظام پرداخت با ۹۰.۸۳ درصد و کمترین امتیاز مربوط به بخش ساماندهی نیروی انسانی با ۶۶.۸۶ درصد بوده است.
وی افزود: دستگاه‎های اجرایی در بعد عمومی با بیش از ۲۸ درصد امتیاز در سطح متوسط به پایین و در بخش اختصاصی با ۷۱.۱ درصد امتیاز در سطح خوب و عالی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز