خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج خبرداد:

تخلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ساخت آزمایشگاه سم شناسی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۹۶

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یاسوج گفت: دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ساخت آزمایشگاه سم شناسی تخلف کرده و در کمیسیون ماده 100 محکوم شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل روابط عمومی شهرداری، "‌سید ذبیح الله رمضانی" در واکنش به اظهارات معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر اینکه شهرداری یاسوج در زمینه راه‌اندازی آزمایشگاه سم شناسی سنگ اندازی می‌کند و معتقدند باید هزینه جریمه کمیسیون ماده 100 نیز پرداخت شود، اظهارداشت: کمیسیون ماده 100 یک کمیسیون شبه قضایی است و رای آن صرفا نظر شهرداری نیست، شهرداری ها تصمیم گیرنده رای کمیسیون ماده 100 نیستند.

رمضانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل تخلفات عمده از جمله تغییر کاربری، اضافه بنا و کمبود پارکینگ در کمیسیون شبه قضایی ماده 100 محکوم شده است و باید همچون سایر مالکین و متقاضیان پروانه جریمه بپردازد.

معاون شهردار یاسوج تاکید کرد: رای بدوی مبنی بر تعطیلی بنای مذکور صادر شد و شهرداری یاسوج با حسن نیت و برای کمک و حمایت از مجموعه علوم پزشکی بارها از مسئولان مربوط و واحد حقوقی دانشگاه دعوت کرد اما مسئولان مربوطه هیچ توجهی نکردند و اکنون باید طبق قانون جریمه کمیسیون ماده 100 را پرداخت نمایند.

رمضانی با بیان اینکه آرا کمیسیون ماده 100 لازم الاجرا است و نمی‌توان میان شهروندان و ادارات تفاوتی قائل شد، تصریح کرد: این نوع سخن گفتن در شان مسئولان نیست و صرفا فرافکنی است که می خواهند بر قصور خود سرپوش بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز