خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری بویراحمد خبرداد:

پل سوم بشار یاسوج تا قبل از عید نوروز افتتاح می‌شود/ افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده نزدیک

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۵۵۱

سرپرست فرمانداری بویراحمد از افتتاح پل سوم بشار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از تعطیلات نوروزی امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج،"‌شاهرخ کناری" در برنامه تلویزیونی شبکه‌محلی دنا گفت: 19 میلیارد تومان برای تکمیل و بهره برداری پل سوم بشار یاسوج تخصیص داده شد تا بتوانیم شاهد افتتاح این پروژه تا قبل از تعطیلات نوروزی امسال باشیم.

وی افزود: من به مردم یاسوج قول می‌دهم که پل سوم بشار یاسوج تا قبل از تعطیلات نوروزی امسال به بهره‌برداری برسد.

افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده نزدیک

سرپرست فرمانداری بویراحمد از افتتاح بیمارستان شهید جلیل یاسوج در آینده نزدیک هم خبرداد.

کناری گفت: بیمارستان 274 تختخوابی شهید جلیل یاسوج نیز در آینده نزدیک افتتاح تا شاهد رفع بسیاری از مشکلات حوزه بهداشتی و درمانی در شهرستان بویراحمد باشیم.

وی در ادامه سخنان خود یکی از راهکارهای رفع مشکلات ترافیکی شهر یاسوج را افتتاح پروژه هایی مانند پل سوم بشار این شهر عنوان کرد.

راه اندازی واحد ترافیک شهرداری یاسوج

سرپرست فرمانداری بویراحمد افزود: واحد ترافیک شهرداری یاسوج نیز برای سرعت بخشی به موانع ترافیکی این شهر راه اندازی می شود.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 93 پروژه با اعتباری بیش از 105 میلیارد تومان در شهرستان بویراحمد نیز خبرداد و یادآورشد:‌ از این تعداد پروژه ۹۰ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی است که ۸۵۵ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز