خبرگزاری کار ایران

امام جمعه مارگون بویراحمد:

با نزاع و درگیری اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد/ باید براساس قانون پیگیر رفع مشکلات بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۱۲

امام جمعه مارگون بویراحمد تاکیدکرد که مردم این منطقه در صورت داشتن نسق اراضی سقاوه بایستی از مراجع قانونی پیگیری نموده زیراکه با نزاع و درگیری معضل و مشکلی حل نمی شود.

" حجت‌الاسلام رحم الله خواجه‌پور " به ایلنا از یاسوج گفت: ما به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و از سویی بعنوان نماینده رهبری انقلاب، از کسانی که معتقدند نسق در محدوده پتروشیمی سقاوه مارگون دارند می خواهیم که از طریق مجاری قانونی پیگیر حق و حقوق خود باشند.
 
وی با بیان اینکه مسئولان بویژه استاندار و دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود که از حق و حقوق مردم منطقه مارگون بویراحمد دفاع کنند، اظهارداشت: از کسانی که معتقدند دارای نسق ثبتی هستند نیز می خواهیم براساس قانون پیگیر حقوق خود بوده زیرا که با درگیری و نزاع اتفاق خاصی رخ نمی دهد.
 
امام جمعه مارگون بویراحمد افزود:‌ مردم همواره و در صحنه های مختلف از اصل انقلاب و نظام دفاع کرده و باید مورد حرمت قرار گیرند.
 
خواجه پور با تاکید براینکه مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نباید اجازه دهند به مردم ظلم و ستمی بشود، خاطرنشان کرد:‌ اگر مسئول یا مسئولان در هر زمانی بخواهند بر مردم منطقه مارگون بویراحمد اجحافی روا دارند بدون شک از طریق خطبه ها و سایت های خبری موضع گیری خواهم کرد.
 
وی از کسانی که می گویند در محدوده سقاوه مارگون بویراحمد دارای نسق هستند خواست در کمال آرامش و از طریق قانونی پیگیر حقوق خود باشند.
 
امام جمعه مارگون بویراحمد گفت:‌ براساس صحبت هایی که با سرمایه گذار در سقاوه مارگون بویراحمد هم داشتم وی نیز تاکید کرد که نباید حق و حقوق مردم ضایع شود و آمادگی لازم برای همراهی با مردم منطقه را دارد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز