خبرگزاری کار ایران

بدون حضور مسئولان وزارت کشور؛

مراسم معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۳۱۰

مراسم معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که هیچ مسئولی از وزارت کشور در این آئین شرکت نکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یاسوج، دقایقی پیش و با حضور مسئولان استانی کهگیلویه و بویراحمد، "مهندس پژمان نیک اقبالی"معاون بومی عمرانی استاندار سابق این استان تغییر و "مهندس عزیز فیلی" باحکم وزیر کشور جایگزین وی شد.
 
آئین تودیع و معارفه معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنعانی جنب بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با حضور مسئولان استانی این استان و بدون حضور مسئول یا مسئولان وزارتخانه ای برگزار شد.
 
این برای نخستین باری است که معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تغییر می‌کند و مسئولی از وزارت کشور در آن شرکت نمی کند.

در این آئین، " مجید محنائی" معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ذکر خاطراتی از دوران فعالیت "مهندس نیک اقبالی"در معاونت عمرانی استاندار سابق، اظهارداشت: مهندس نیک اقبالی با فعالیت‌های شبانه روزی خود توانست رتبه بیکاری استان کهگیلویه و بویراحمد را از 31 کشور به 20 تغییر دهد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این آئین گفت: "مهندس فیلی" مدیرشناخته شده و متخصصی بوده و کسانی که مرا می شناسند خوب می‌دانند من ، ذره‌ای تعصب قومی، قبیله‌ای، سیاسی و رفاقتی ندارم و فقط کار می خواهم.
 

" علی محمد احمدی " با تقدیر از فعالیت های "مهندس نیک اقبالی" ، برای وی آرزوی توفیق کرد.

معاون سابق عمرانی کهگیلویه و بویراحمد هم باتقدیر از تمامی همراهی هایی که با وی در طول دوران مدیریت شان شد، خاطرنشان کرد: ‍می گویند در لندن شهرداران را پیش و پس از انتخاب وزن می کنند تا بفهمند چقدر چاق شده اند ولی من روزی که آمدم ۱۲۵ کیلو بودم ولی امروز ۸۵ کیلو شده ام.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز