خبرگزاری کار ایران

کارشناس دفتر سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مجمع بانوان اصلاح‌طلب در استان مجوز ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۸۷۵

به گفته کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد مجمع بانوان اصلاح طلب استان اگرچه مجوز مرکزی دارد اما متاسفانه در استان فاقد مجوز است.

 یوسف رخ فروز، در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت:متاسفانه  مجمع بانوان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد باوجود داشتن مجوز از سوی مجمع مرکزی فاقد مجوز استانی بوده و محدودیت در فعالیت های سیاسی آنها به دلیل نبود مجوز است.

وی با تشریح کمیسیون ماده 10 احزاب سیاسی و نحوه دریافت مجوز از سوی احزاب و مجامع، اظهارداشت: مجمع بانوان اصلاح طلب استان کهگیلویه و بویراحمد برای دریافت مجوز استانی تشکیل پرونده در دفتر سیاسی و انتخابات استانداری این استان داده اما متاسفانه مدتی است که پیگیر این پرونده برای دریافت مجوز استانی نشده‌اند.

کارشناس دفتر سیاسی و انتخابات استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دست اندرکاران مجمع بانوان اصلاح طلب استان می توانند در کوتاهترین زمان ممکن به این دفتر در استانداری استان مراجعه و با تکمیل پرونده خود به فعالیت های سیاسی خود تعیین شده در استان ادامه دهند.

رخ فروز انجام هرگونه فعالیت سیاسی از سوی جریان های سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد را منوط به داشتن مجوزهای لازم عنوان و خاطرنشان کرد: اگر جریان های سیاسی فاقد این مجوزها باشند بدون شک در آینده با مشکلاتی روبرو خواهند شد.

وی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بافت قومی و قبلیه‌ای حاکم برآن، انجام فعالیت‌های سیاسی در آن نیز شرایط خاص خود را می‌طلبد که اگر احزاب و جریان‌های سیاسی دارای مجوزهای لازم استانی باشند بهتر  می‌توانند به فعالیت‌های سیاسی خود در این استان ادامه دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز