خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه یاسوج در گفت‌وگو با ایلنا:

ابهام در انجام پرواز تهران به یاسوج / خلبان تصمیم گیرنده نهایی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۳۶۰

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد امکان پرواز فردا جمعه نوزدهم آذرماه 1396 از تهران به یاسوج و بالعکس را نامعلوم دانست.

" علی محسنیان " به خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: از حالا نمی‌توانم بگویم که آیا پرواز فردا صبح جمعه هفدهم آذرماه 1396 از تهران به یاسوج و یا بالعکس صورت می گیرد یا خیر.

وی با بیان اینکه شرایط جوی فردا جمعه بارندگی و براساس اعلام هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در ارتفاعات با بارش برف همراه است، اظهارداشت: انجام یک پرواز بستگی به شرایط جوی مقصد پرواز ، مسیر پرواز و مبدا پرواز دارد.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما نمی‌توانیم از هم اکنون درباره اینکه پرواز فردا جمعه هفدهم آذرماه 1396 از فرودگاه مهرآباد تهران به سمت فرودگاه یاسوج و بالعکس انجام می‌شود یا خیر اظهارنظر کنیم.

ابهام در انجام پرواز تهران به یاسوج / خلبان تصمیم گیرنده نهایی است

محسنیان تاکید کرد که تصمیم گیرنده نهایی برای انجام پرواز فردا جمعه به تصمیم نهایی خلبان پرواز بستگی دارد و تشخیص خلبان هرچه باشد باید تابع آن بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد هم از بارش نزولات جوی از ساعت 15 امروز پنجشنبه شانزدهم آذرماه 1395 شروع و تا ساعت حوالی 10 صبح فردا جمعه در مناطق مختلف این استان ادامه خواهد داشت.

" ولی الله بهره مند " به ایلنا گفت: بارش ها در ارتفاعات بصورت برف و حتی در سطح شهر سی سخت و مناطقی چون دم چنار ، سادات سرفاریاب چرام ، گردنه مله شوره، ارتفاعات دنا و پادنا، کاکان و برخی نواحی دیگر هم شاهد بارش برف خواهیم بود.

وی افزود: در سطح شهر یاسوج و روستاهای حومه و سایر نواحی دیگر استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد بارش باران خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا فردا جمعه هفدهم آذرماه امکان پرواز در فرودگاه یاسوج وجود دارد هم خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در این ارتباط با خود فرودگاه بوده و ما فقط وضعیت هوا و بارش ها را به فرودگاه اعلام می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز