خبرگزاری کار ایران

حکم جالب قاضی کهگیلویه برای شکار‌چیان 2جوجه تیغی درقلعه رئیسی

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۶۹۱

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم متهمان شکار 2 قلاده جوجه تیغی در بخش قلعه رئیسی شهرستان کهگیلویه این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد، " سیداسدالله هاشمی " گفت: متهمان شکار 2 قلاده جوجه تیغی به چاپ 14 مترمربع بنرباموضوعات محیط زیستی محکوم شدند.

وی افزود: این متهمان فرصت دارند با هماهنگی اجرای احکام کیفری حداکثر ظرف مدت یک ماه آینده، هفت عدد بنر به طول 2 وعرض یک متر درمیادین شهر قلعه رئیسی نصب نمایند.

مدیرکلحفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: در استان با تعاملات خوب و قابل قبولی که با مراجع انتظامی و قضایی ایجاد شده، مامورین نیروی انتظامی پاسگاه کوشک قلعه رئیسی به 2 نفر متخلف برخورد می کنند که بوسلیه 3 قلاده سگ آموزش دیده، 2 قلاده جوجه تیغی شکار و به مقصد برازجان استان بوشهر درحرکت بودند.

هاشمی افزود: برای متخلفان پرونده‌ای تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد که در ادامه رسیدگی، متهمان به شکار 2 قلاده جوجه تیغی محکوم شدند.

این مقام مسئول ضمن تشکر ویژه از توجه دادیار محترم شعبه اول دادگاه عمومی بخش چاروسا به مقوله حفظ و اهمیت محیط زیست،اظهارداشت: متهمان به 18 میلیون ریال جریمه کیفری و چاپ 7عدد بنر به طول 2 و عرض یک متر با مضامین ارزش حیوانات درحیات وحش طبق فتوای مراجع عالی‌قدر کشور درمورد احکام شرعی خوردن گوشت جوجه‌تیغیمحکوم شدند که باید آنها را در سطح شهر قلعه رئیسی و مکان‌های پرتردد نصب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز