خبرگزاری کار ایران

مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد:

خواسته ما انتصاب 10 خانم در مدیریت‌های کلان است/نامزد انتخابات یازدهم مجلس نخواهم بود

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۴۳۶

یک فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: من در هر مسئولیتی که باشم برای توسعه استان کوتاهی نخواهم کرد.

مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی و فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نامزد انتخابات یازدهم حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نخواهد شد.

" زینب قربانی " در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: اینکه گفته می شود بنده قصد نامزدی در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه را نداشته و چنین قصدی را اصلا ندارم.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که گفته می شود در زمان عزل شما از کتابخانه‌های عمومی استان، مجمع نمایندگان مجلس از شما هیچگونه حمایتی نکردند؟ خاطرنشان کرد: دلیل برکناری‌ام  از نهاد کتابخانه‌های عمومی این استان   فضای مردسالاری حاکم بر آن است.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریت اینجان به بر کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد رشد برخی آیتم ها با رشد هزار درصدی بودیم، تصریح کرد:‌ در آن دوران  هشت کتابخانه توسط خیرین ساخته شد.

وی با اظهارتاسف از نگاه مرد سالاری برمدیریت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، از نامه نگاری های مکرر و مستمر به دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور برای عزل خود خبرداد.

وی گفت: جو مردسالاری حسادتی از یکسو و نامه‌نگاری‌های مستمر سبب شد که آقای مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور احساس کنند که با عزل من، حاشیه‌ها از کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد کنار می رود و تصمیم گرفت که مدیر جدیدی بیاورد.

قربانی گفت:‌ در حوزه کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران مدیریت ما، نمره خیلی خوبی می دهم.

قربانی با بیان اینکه متاسفانه در این دوران از بانوان حمایت خاصی نشده است، ادامه داد: اگر در شورای شهر یاسوج نتوانستیم یکی از کرسی ها را بدست بیاوریم بدلیل نبود اتحاد در بین بانوان و عملکرد ضعیف حوزه بانوان بوده است.

وی گفت: اگر در شورای شهر یاسوج شکست خوردیم بخاطر عملکرد ضعیف در حوزه بانوان بوده و مهمترین مشکل ما در این حوزه نبود اتحاد و همبستگی است.

مدیرکل سابق کتابخانه های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اکنون مدیرکل بانوان استانداری باید لیستی از بانوان توانمند در استان تهیه و مدیران بالاتر را متقاعد کنند که از توانمندی های این بانوان در مسئولیت ها و مدیریت ها بهره برده شود.

.وی گفت: مدیرکل بانوان استانداری کهگیلویه و بیراحمد بایستی مدیران وحتی وزرا را متقاعد کنندتا  حداقل 10 خانم مسئولیت کلان استانی در این استان را برعهده بگیرند.

این فعال سیاسی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر این اتفاق افتاد آن وقت می توان گفت بانوان به حق خود رسیده اند زیراکه بقیه کارهای اداری بطور خودکار انجام می گیرد.

قربانی با بیان اینکه یکی از ارکان مهم پیروزی نامزدها در انتخابات های شورای شهرها ، مجلس و ریاست جمهوری حضور زنان هستند، تصریح کرد:‌ در استان کهگیلویه و بویراحمد باید " تابوی " مردسالارانه باید شکسته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز