خبرگزاری کار ایران

در نشست اقتصاد مقاومتی استان مطرح شد:

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فامیل بازی در انتصاب‌ها

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۲۱۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اظهار تاسف از بکارگیری بی ضابطه نیروهای انسانی در برخی دستگاه‌های اجرایی و شرکت های خدمات رسان، خاطرنشان کرد: در ادارات می‌بینیم که پسرخاله، دختر خاله، برادر و خواهر توسط بعضی مدیران به کار گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "علی محمد احمدی" در نشست اقتصاد مقاومتی که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد، خاطرنشان کرد: به همین کارمندان که فامیل‌تان هست برای انجام امورات اداری و مردم فشار بیاورید، تا اضافه‌کاری انجام دهند.

وی با بیان اینکه قطعاً این نیروهای فامیلی چون از سوی این مدیران استخدام شده‌اند، اخراج نمی‌شوند اما باید کارها را انجام دهند، تصریح کرد: مدیران باید مداوم بر کار کارمندان شان نظارت کنند.

احمدی گفت: باید عزم خودمان را برای اصلاح ساختارها جزم کنیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: بحث اقتصاد مقاومتی زوایای مختلفی از جمله کوچک‌سازی و چابک سازی دولت از طریق واگذاری دارد.

وی افزود: شاید در سال‌های گذشته پول و درآمدی زیادی داشتیم که همین مسئله منجر به ناکارآمدی و فساد و سوء استفاده بعضی از مدیران در حوزه مالی و استخدامی شد و ما نیز آنها را مشاهده کردیم.

احمدی بابیان اینکه ریشه این فسادها این بود که ما راه‌حلی برای مقابله با این مشکلات نداشتیم، یادآورشد: راه‌حل این است که تلاش کنیم، برای توسعه رونق اقتصادی سیستم اداری را اصلاح کنیم.

پروژه های نیمه تمام و جدید را به فامیل های تان واگذار نکنید

وی گفت: دولت نگاهش این است که بودجه‌های مازاد از استان‌ها بیرون نرود، به طوریکه تمام هزینه‌های خود را صرف تجهیز و احداث پروژه‌ها نکند،  لذا دولت تمام پروژه‌هایی که دارد را باید به بخش خصوصی واگذار کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نباید طرح‌های جدید و نیمه تمام را با رابطه بازی به فامیل‌های خودمان بدهیم، ادامه داد: به جای اینکه اخلاق و دین خودمان را زیر پا بگذاریم، در واگذاری طرح‌ها به بخش خصوصی قانون‌ و شرایط و ضوابط سنجیده شود.

احمدی گفت: اینکه ۵۳۷ طرح و پروژه با اعتباری بیش از ۶۹ میلیارد تومان در استان برای واگذاری به بخش خصوصی شناسائی شده است، اقدام خوبی بوده و لذا باید سطح بندی شوند و مراحل واگذاری آنها آغاز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز