خبرگزاری کار ایران

منتخب شورای شهر لنده:

انگیزه‌ای برای شهردار شدن ندارم

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۳۲

منتخب شورای شهر "لنده" تاکید کرد: انگیزه ای برای شهردار شدن و خدمت در شهرداری ندارم اما رای منتخبان مردم در شورای شهر را می پذیرم .

"مختار مشهدی‌زاده" به خبرنگار"ایلنا "از یاسوج گفت: من هم اکنون مدیرجهاد کشاورزی لنده هستم و انگیزه‌ای برای شهردارشدن و خدمت در این نهاد ندارم چرا که برنامه های ما برای کشاورزی لنده با حمایت ویژه دکتر "گوهرگانی" رئیس سازمان جهاد کشاوزی استان مرحله به مرحله اجرا می شود .

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز لنده  توانایی مدیریتی من را  در طول خدمت در جهاد کشاوزی نظاره گر بودند و هستند افزود : هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب من را مناسب شهردار شدند دیدند و نه تنها هیچگونه مخالفتی با من نشد بلکه برخلاف سایر گزینه‌های مطرح برای این مسئولیت که مورد انتقاد شدید قرار می‌گرفتند حتی به من انتقاد هم نشد.

مدیر جهاد کشاورزی لنده با تشریح روند انتخاب وی بعنوان شهردار لنده ادامه داد : دو روز قبل از اینکه اعضای شورای شهر به من پیشنهاد شهرداری را بدهند، جلسه ای با فرماندار داشتم و  نظر وی را برای شهردار شدنم جویا شدم، مخالفت کرد و گفت : شما مدیر موفقی هستید و من تمایل دارم شما در جهاد کشاورزی خدمت کنید تا شهرداری و این به صلاح جنابعالی است .

مشهدی زاده خاطرنشان کرد : در این جلسه فرماندار نظر من را جویا شد که به او گفتم من هم انگیزه ای برای  خدمت در شهرداری ندارم .

وی با تکذیب شدید حمایت فرماندار لنده از او برای شهردار شدن گفت : روزی رای گیری اعضای شورای شهر در شهرستان بهبهان بودم و پیامک های تبریک بسیاری دریافت کردم و حتی آقای جرنده رئیس شورای شهر پیامک تبریکی برای من فرستادند که بعد از تماس با برخی اعضای شورای شهر متوجه شدم از سوی این عزیزان برای شهرداری انتخاب شده ام .  

مدیر جهاد کشاورزی لنده با  تاکید بر اینکه برنامه های من در جهاد کشاورزی مرحله به مرحله اجرا می شود و به لطف حمایت های  ویژه دکتر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان   از اعتبارات  و آرامش خوبی برخوردار هستیم  تصریح کرد : انگیزه ای برای خدمت در شهرداری نداشتم  اما وقتی اعضای شورا من را انتخاب کرده اند دوست دارم به شهر خدمت کنم.

مشهدی زاده با  تکذیب مطالب گفته شده از سوی جرنده رئیس شورای شهر لنده تاکید کرد : اینکه مطالب خلاف واقعیت بیان شود شایسته نیست  و باید بین من و اعضای شورای تعامل برقرار باشد چرا که تا زمانی که انسجام و همدلی نباشد نمی توانم در شهرداری موفق باشم .

شهردار منتخب لنده ، رئیس شورای این شهر را دوست خود خواند و ادامه داد : آقای جرنده از انتخاب من بعنوان شهردار خوشحال بودند و از من خواستند به مردم خدمت کنم و اگر حساسیتی هم دارند بخاطر مشکلات موجود شهرداری است وگرنه مخالفتی با من ندارند .

وی در پاسخ به این که آقای جرنده معتقد است جریان سیاسی شما را شهردار کرد  ؟گفت : چنین صحبتی صحت ندارد باید مورد حمایت آقای جرنده باشم چرا که با وی در یک گروه سیاسی هستیم .

مدیر جهاد کشاوزی لنده افزود : علت انتخاب من بعنوان شهردار از سوی اعضای شورا  موفق بودن در مسئولیت فعلی است که با تعامل و حمایت های ویژه دکتر گوهرگانی حاصل شده است و اعضای شورای شهر لنده معتقدند حالا که  قرار است او (گوهر گانی) معاون استانداری استان شود شما هم اگر شهردار باشید همچنان مورد حمایت او هستید و این برای شهر مفید است .  

وی با رد گفته رئیس شورای شهر لنده که شاخص های انتخاب شهردار شدن را ندارم گفت : آقای جرنده باید بگویند کدام معیار شهردارشدن را من ندارم !

مشهدی زاده در پاسخ به اینکه آقای جرنده گفته اند انتخاب شهردار براساس قانون باید در ساختمان شورا باشد نه در ساختمان شهرداری ؟ افزود :  ساختمان شهرداری و شورای شهر لنده یکی است و از هم جدا نیست ضمن اینکه تمام جلسات شورای شهر برای انتخاب شهرداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شده است.

شهردار منتخب لنده با بیان اینکه آقای جرنده به‌عنوان رئیس شورای‌شهر دعوت کننده از اعضا بود ادامه داد : حتی قبل از انتخاب من بعنوان شهردار چندین جلسه در همین ساختمان برگزار و رای گیری کرده بودند که اگر ایراد بر جلسه انتخاب من وارد است بر تمامی جلسات پیش از آن نیز وارد است .

وی با تاکید بر اینکه تابع قانون هستم تصریح کرد : اگر مصوبه انتخاب من  از سوی استانداری تایید نشود بازهم در صورت رای گیری اعضای شورا من را مورد لطف خود قرار می دهند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز