خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی:

آمار ارائه شده نرخ بیکاری در کهگیلویه بزرگ کیلویی است/ آمارها با واقعیت فاصله کهکشانی دارد

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۹۴۳

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، آمارهای کنونی ارایه شده نرخ بیکاری را کیلویی خواند و گفت: آمارهای ارایه شده نرخ بیکاری جوانان جویای کار در استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ کیلویی بوده و نبایستی به آنها اعتماد کرد.

" عدل هاشمی پور " به ایلنا در یاسوج گفت: آمار درستی از بیکاران جامعه نداریم و وقتی به حوزه کهگیلویه بزرگ می‌رسیم می گویند آمار بیکاری ۲۰ درصد است درحالی که ما این آمار را در عالم واقعیت بیشتر از آن چیزی که می گویند می بینیم.

وی با طرح این سوال که چرا نمی‌خواهیم قبول کنیم که بیکاری خیلی بیشتر از آن چیزی است که آقایان اعلام می‌کنند؟ خاطرنشان کرد: با تصویب چند مصوبه مشکلی برطرف نمی‌شود و فایده هم ندارد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم شورای اسلامی افزود: باید برای بحث مهم اشتغال و معضل بیکاری برنامه‌های مهمی را طراحی کنیم و بنده هم به عنوان سرباز و یک کارگر در خدمت استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان هستم.

هاشمی پور با تاکید براینکه آمارهای کنونی نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد با عالم واقعیت فاصله های کهکشانی دارد، بیان داشت:‌ براین باورم امکان ندارد که چندماه آینده سهم کاروزی استان تحقق پیدا کند مگر اینکه معجزه ای رخ دهد.

وی گفت:‌ نباید به آمارهای ارائه شده در پاور پوینت‌های اداره کل کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعتماد کرد زیرا نرخ بیکاری جوانان که الان در جامعه قابل مشاهده است با آن آمارهای پاورپوینتی کاملا در تضاد بوده و مغایرت های فراوانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز