خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

آمادگی کامل اتاق بازرگانی یاسوج برای جمع‌آوری کمک های مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۳۷۸

اتاق بازرگانی یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای تاکیدکرد که این اتاق آمادگی کامل برای جمع آوری کمک های مردمی جهت ارسال به مناطق زلزله زده غرب را دارد.

به گزارش ایلنا، اتاق بازرگانی یاسوج در اطلاعیه خود آورده است:

به اطلاع کلیه هم استانی های عزیز بویژه فعالان بخش خصوصی اعم از تشکل‌ها،اتحادیه ها، تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و... می‌رساند، با توجه به نیاز هموطنان آسیب‌دیده از زلزله غم‌انگیز غرب کشور به اقلام ضروری همچون پتو، انواع کنسرو، البسه گرم، لوازم گرم‌کننده، آب معدنی، شیر خشک، چادر، موکت، زیرانداز و غیره....

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در راستای اهداف بشردوستانه خود و با بهره گیری از همت والا و توان بالقوه بخش خصوصی،خیرین و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، برای حمایت و همدردی با هم نوعان و مردم آسیب دیده این حادثه دلخراش، نسبت به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام کرده است.

فعالین بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد می توانند کمک های غیرنقدی مورد اشاره را برای توزیع در بین زلزله زدگان، طبق هماهنگی های انجام شده با اتاق ایران،به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج تحویل دهند تا این کمک ها در سریعترین زمان ممکن توسط اتاق بازرگانی میان هموطنان عزیز آسیب دیده مان توزیع گردند.

همچنین اتاق بازرگانی یاسوج آمادگی کامل جهت دریافت کمک‌های مردمی را در این ارتباط داشته و هم اکنون فعالیت لازم برای دریافت این کمک ها در حال انجام است.

اتاق بازرگانی یاسوح واقع در خیابان شهید قدوسی منتهی به خیابان سردار جنگل شمالی بعد از دادگستری سابق و روبروی مدرسه فرهنگیان در ساعات مختلف شبانه روز آمادگی دریافت کمک های مردمی برای زلزله زدگان غرب کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز