خبرگزاری کار ایران

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری مانور قطع برق چهار مرکز حساس اداری استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۲۲۲

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور قطع برق چهار مرکز حساس اداری این استان در هفته جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " نادر جانی پور" در نشست کمیته پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق چهارمرکز حساس اداری بمناسبت هفته پدافند غیرعامل در روز چهارشنبه هفته جاری قطع می شود.

وی با بیان اینکه قطع برق چهار مرکز حساس اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت این مراکز در زمان قطع برق و حوادث احتمالی غیرمترقبه صورت می‌گیرد، اظهارداشت: مدت زمان قطع برق این مراکز کم و در این زمان، دستگاههای مولد برق باید وارد مدار شوند.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: 12 اکیپ مختلف با 50 نیروی انسانی از واحدهای عملیاتی و اتفاقاتی در این مانور مشارکت فعال خواهند داشت و امیدواریم شاهد برگزاری مانور خوبی در روز موردنظر باشیم.

جانی پور بااشاره به اینکه فعالیت های صورت گرفته در مانور قطع برق چهارمرکز حساس اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مستندسازی می شود،خاطرنشان کرد: از دستگاههای اداری و شرکت های خدمات رسان استان می خواهیم آمادگی لازم را در این ارتباط داشته باشند.

وی گفت: مهمترین هدف از برگزاری این مانور بالابردن آمادگی دستگاههای اجرایی و خدمات رسان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و ناخواسته است.

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مانور قطع برق مراکز حساس اداری در شهرستان های مختلف این استان خبرداد.

جانی‌پور افزود: مانور قطع مراکز اداری حساس در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد نیز همانند یاسوج مرکز این استان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، در پایان این نشست، اعضای کمیته پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد به بیان دیدگاه‌های خود جهت برگزاری باکیفیت مانور قطع برق مراکز حساس اداری این استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز