خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی پیش‌بینی کرد:

نیمه آبان آغاز اولین بارش‌های باران در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۸۵۵

کارشناس‌هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: براساس نقشه های پیش یابی در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان هوای کهگیلویه و بویراحمد بارانی خواهد بود.

" ولی الله بهره مند " با اشاره به اینکه اختلاف دمای گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط این استان در 24 ساعت گذشته به بیش از 30 درجه سانتیگراد رسید، گفت:منطقه امامزاده جعفر(ع) گرمترین‌نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

منطقه امامزاده جعفر (ع) گچساران با 37.3 درجه گرم ترین نقطه استان
 
وی به ایلنا گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر و حداقل دمای هوای منطقه امامزاده جعفر گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد 12 و 37.3 درجه سانتیگراد و بیشترین و کمترین درجه هوای شهر یاسوج خنک‌ترین منطقه این استان 6 و 26.5 درجه سانتیگراد ثبت شده است.
 
بهره مند افزود: بیشترین و کمترین دمای ایستگاه‌های هواشناسی در شهرهای گرمسیری دوگنبدان 15.6 و 35.6 و دهدشت 12.2 و 35.5 در جنوب این استان درجه سانتیگراد ثبت شده است.
 
کارشناس‌اداره‌کل هواشناسی‌کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمترین و بیشترین دمای هوای شهر سی سخت در این مدت ۱۰ و ۲۴ سانتی‌گراد گزارش شده است.
 
بهره‌مند گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان هوای کهگیلویه و بویراحمد بارانی خواهد بود.

وی وضعیت هوای این استان در ۲۴ ساعت آینده را صاف تا کمی ابری، باغبار رقیق و گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز