خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به ایلنا خبرداد:

جذب دانش‌آموازن ممتاز نیازمند کهگیلویه وبویراحمدی در بنیاد نیکوکاری ابرار

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۲۳۱

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج از جذب دانش آموزان ممتاز نیازمند کهگیلویه و بویراحمدی در بنیاد نیکوکاری " ابرار " تحت نظارت اتاق بازرگانی این استان خبرداد.

" جبار کیانی" به ایلنا در یاسوج گفت: اتاق بازرگانی یاسوج در راستای انجام برخی فعالیت‌های اجتماعی و خیریه، دانش آموزان ممتاز و نخبه کهگیلویه و بویراحمدی را با نظارت این اتاق در قالب طرح بنیاد نیکوکاری " ابرار " جذب می کند.

وی با تشریح برخی وظایف بنیاد نیکوکاری " ابرار "، اظهار داشت: هم اکنون 150 دانش آموز ممتاز کهگیلویه و بویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیلی و با نظارت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج جذب و بورسیه شده اند.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج افزود: مهمترین ملاک‌ها برای انتخاب دانش آموزان نخبه و بورسیه شدن آنان در این بنیاد، داشتن معدل بالای 17 و نیازمندی آنان است.

کیانی گفت: اتاق بازرگانی یاسوج با همراهی بنیاد نیکوکاری "ابرار"، بخشی از هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان نخبه و نیازمند کهگیلویه و بویراحمد را پرداخت می کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان جامعه روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد نباید از دانش آموزان جامعه شهری عقب بمانند و در همین راستا، اتاق بازرگانی یاسوج در هوشمندسازی مدارس عشایری استان نیز مشارکت دارد.

رئیس اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج گفت: این اتاق در زمینه هوشمندسازی مدارس عشایری نیز برخی وسایل موردنیاز را به مدارس عشایری استان تحویل داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز