خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مطرح کرد:

بانک‌ها در زمینه ارائه تسهیلات مسکن ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد همکاری کنند

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۵۰۱

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۶۱۳ سهمیه پرداخت تسهیلات بانکی در حوزه مسکن به جامعه ایثارگری استان در سال ۹۵ خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدمنصور موسوی"در نشست ساماندهی گلزار شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد و مسکن ایثارگران گفت: در حوزه مسکن ۶۱۳ سهمیه پرداخت تسهیلات بانکی برای واجدین شرایط ایثارگری استان در سال ۹۵ تخصیص یافت. 

وی افزود: از مجموعه ۶۱۳ سهمیه اختصاصی سال گذشته تاکنون تنها ۳۸ درصد و 62 درصد دیگر جذب نشده است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹۴ درصد از ۶۱۳ سهمیه به بانک‌ها معرفی شده است، اظهارداشت: بانک صادرات در این خصوص ۷۵ سهمیه دارد که برای پرداخت آن با مشکل رو به رو است و انتظار می‌رود بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات به جامعه ایثارگری نهایت تعامل و همکاری را داشته باشند.

موسوی بر ضرورت همکاری بانک‌ها برای استفاده مناسب از سهمیه‌های اختصاصی به استان تاکید کرد و گفت: تا این مقطع زمانی ۳۸ درصد جذب پایین محسوب می‌شود و جذب حداکثری باید محقق شود.

وی دریافت این تسهیلات را از نیازهای ضروری ایثارگران دانست و افزود: در صورت همکاری بانک‌های عامل در این راستا بخش کوچکی از نیازهای این جامعه ارزشی برطرف می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن همکاری کنند، گفت: اجازه ندهیم این سهمیه از استان خارج شود و بانک‌ها هر چه سریع‌تر برای جذب آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز