خبرگزاری کار ایران

سردار انصاری:‌

نیروی انتظامی تنهایی قادر به‌رفع مشکل آسیب‌های اجتماعی نیست/شرایط نامطلوب کهگیلویه و بویراحمد در بحث تصادفات

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۳۹

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به رفع مشکل آسیب های اجتماعی نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سردار مهدی انصاری در سخنانی در مصلای یاسوج گفت:‌ پروردگار متعال می‌فرمایند"کسانی که مسولیت امنیت را دارند در عبادت مردم شریک هستند." ما امنیت را مدیون کسانی هستیم که در این راه جان‌شان را از دست دادند.

وی افزود: دشمن با جنگ نرم اکنون خانواده‌های ما را هدف قرار داده و نمونه آن ماهواره است.

انصاری تاکید کرد: وجود ماهواره در خانه‌ها هیچ نتیجه‌ای جز نابودی آنها همراه ندارد

این فرمانده انتظامی با برشمردن برخی آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد:‌ افزود: در بحث آسیب‌های اجتماعی انتظار داریم نه تنها پلیس بلکه همه تلاش کنند.

انصاری افزود: امروز امنیت مهمتر از نان شب است که بر عهده پلیس گذاشته شده و اگر همکاری مردم و مسولان نباشد شاید این امنیت محقق نشود.

فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانستیم تا امروز در بحث پیشگیری در نزاع‌های دست جمعی کاهش ۳۰ درصدی داشته و از سویی این استان اولین استان در بحث کاهش سرقت‌ها باشد.

انصاری افزود: در بحث تصادفات در استان کهگیلویه و بویراحمد شرایط خوبی نداریم حتی مرگ یک نفر ناراحت کننده است اما بپذیریم فرهنگ خوبی در رانندگی نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز