خبرگزاری کار ایران

گودرز خردمند خبر داد:

73 روستای بهمئی از یک چشمه آب می‌نوشند/ هشت روستای بهمئی فاقد لوله‌کشی آب

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۶۳

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: 73 روستای شهرستان بهمئی از یک چشمه آب می‌نوشند.

گودرز خردمند به خبرنگار ایلنا در بهمئی گفت: 73 روستا که یک‌هزار و 480 مشترک در آنها سکونت دارند اکنون از یک چشمه آب می‌نوشند که به خودی خود مشکلاتی برای آنها وجود دارد.

وی با تشریح برخی مشکلات کنونی برای آب‌رسانی به این روستاها خاطرنشان کرد: این روستاها در حوزه ممبی واقع شده و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات آنان براساس تمهیدات اندیشیده شده باشیم.

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین راهکار برای آبرسانی به این روستاها را تخصیص آب از سدکوثر برای 125 روستای این شهرستان ذکر و یادآورشد: با تخصیص آب از این "سد "، شاهد رفع مشکلات نگران‌کننده در حوزه آب‌رسانی این روستاها خواهیم بود.

آب‌رسانی به پنج روستای بهمئی با تانکر

خردمند از نبود لوله آب برای هشت روستای شهرستان بهمئی هم اظهار نگرانی کرد و یادآور شد: آب‌رسانی به این روستاها اکنون با تانکرهای آبرسان صورت می‌گیرد.

وی تعداد خانوارهای این روستاها را حدود 50 خانوار عنوان و اظهارداشت: آب‌رسانی به این روستاها با تانکر و به‌صورت مستمر انجام گرفته و می‌گیرد.

سرپرست آب و فاضلاب روستایی بهمئی گفت: روستاهای پشت کوه ملاطهماسب، بلوط حصار، برزیون، دوخوص، امامزاده عسکر(ع)، ده اکبر، ده امام و ده‌رج روستاهایی بوده که هم‌اکنون فاقد لوله‌کشی آب آشامیدنی سالم هستند.

خردمند، تعداد خانوارهای این روستاها را 50 خانوار برشمرد.

به گزارش ایلنا، شهرستان بهمئی از شهرستان‌های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز