خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور مطرح کرد:

تحقق آرزوی دیرینه چاروسا/ احداث جاده برفکون و نجات ایلات و عشایر از مشکلات ارتباطی

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۴۴۳

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از شروع عملیات اجرایی جاده "برفکون بخش چاروسا " در حوزه انتخابیه خود خبر داد.

عدل هاشمی‌پور به ایلنا از یاسوج گفت: شروع عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه راهسازی "برفکون بخش چاروسا " در شهرستان کهگیلویه از مهمترین آرزوهای مردم منطقه بوده که اکنون شروع شده است.

وی با اشاره به کوتاه‌ترشدن حدود 27 کیلومتر از محورهای ارتباطی در بخش چاروسا، یادآورشد: بابهره برداری از این پروژه، مسیر محور چاروسا به روستاهای آجم، امامزاده شاه‌غالب(ع)، چیربیون، رود ریش، میدان، سبزه‌میر،  دلی‌کما، دلی مهتاب، دلی بنار و برخی مناطق عشایری به طول 27 کیلومتر کوتاه‌تر می‌شود.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بهره‌برداری از این پروژه راهسازی پایان شهریورماه جاری خواهد بود.

هاشمی‌پور از فعال بودن دستگاه‌های مکانیکی با همکاری وزارت نفت و خارج از برنامه و بودجه استانی در پروژه راهسازی برفکون چاروسا خبرداد و اظهارداشت: یک‌دستگاه دیگر نیز به‌زودی به جمع دستگاه‌های فعال در پروژه می‌پیوندد.

وی با تقدیر فراوان از همکاری وزارت نفت برای توسعه و آبادانی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه راهسازی برفکون چاروسا بیش از 10 هزار نفر از آن بهره‌مند خواهند شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی گفت: ایلات مختلف طیبی، دشمن زیاری، سادات مشهدی،  امامزاده میرسالار(ع) و امامزاده نورالدین(ع) که تاکنون با مشکلات فراوانی در زمان بارش رحمت‌الهی مواجه بودند با بهره برداری از این پروژه، مشکلات‌شان رفع می‌شود.

به گزارش ایلنا، بخش چاروسا یکی از بخش‌های زیرمجموعه شهرستان کهگیلویه بوده که با شهر دهدشت مرکز این شهرستان حدود 90 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز