خبرگزاری کار ایران

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در یاسوج:

رئیسی و میرسلیم یک شخصیت دارند/ به جمع بندی جریان ارزشی توجه داریم

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۲۴۷

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، شخصیت نامزد موتلفه اسلامی و گزینه نهایی احتمالی "جمنا " را یکسان دانست و اظهارداشت: آقای رئیسی و میرسلیم یک شخصیت هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اسدالله بادامچیان در حاشیه برگزاری نشست حزب موتلفه  استان کهگیلویه و بویراحمد در جمع برخی خبرنگاران گفت: آنچه ما از آقایان رئیسی و میرسلیم آگاهی داریم این است که شخصیت این آقایان یکی است. 

وی افزود: بنابراین وجود شخصیت های یکسان برای ما قابل توجه است و فکر می‌کنیم مردم می‌بینند که باید به چه کسی بیشتر رای دهند و تا آن موقع به وظیفه خود عمل می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: غرب انتخابات را رقابت می‌داند که برای رسیدن به قدرت و برآورده شدن منافع است اما مردم باید به تکلیف خود عمل کنند و به شخص اصلح و ارجح رای دهند و فرد شایسته‌تر و کارآمدتر را انتخاب کنند.

بادامچیان گفت: کسی که این مسؤلیت را قبول می‌کند باید برای رضای خدا در این میدان حضور داشته باشد و نباید برای مادیات و عرضه خود حضور یابد.

وی افزود: وقتی شهید بهشتی به ما گفت بروید و به رجایی بگویید وارد انتخابات شود وقتی با رجایی در میان گذاشتیم گفت اول باید ببینم بهتر از من کسی هست، دوم اینکه اگر در من منحصر باشد آیا توانمندی را دارم و با قدرت منحرف نمی‌شوم.

قائم مقام موتلفه اسلامی گفت: رجایی گفت حاضرم لباس زندانی خود را بپوشم و ساختمان نخست وزیری را جارو کنم تا بفهمم که قبلا کجا بودم و همان محمدعلی رجایی زندانی زمان شاه هستم لذا مسؤولان باید به پست‌ها و مناصب نگاهی مانند نگاه شهید رجایی داشته باشند.

به جمع بندی جریان ارزشی هم توجه داریم 

بادامچیان افزود:  در سال 95 به این نتیجه رسیدیم که ما هم نامزد انتخاباتی داشته باشیم و در یک انتخابات به مهندس میرسلیم رسیدیم و براساس تکلیف عمل کردیم آقای میرسلیم در زمینه فرهنگی کارهای بسیاری خوبی انجام داده و دغدغه رفع مشکلات فرهنگی را داشته است.

وی گفت: هر چند ما کاندیدای خود را داریم اما به جمع‌بندی جریان ارزشی هم توجه خواهیم داشت که جمع‌بندی به کجا خواهد رسید و چه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز