خبرگزاری کار ایران

مدیر برق شهرستان بهمئی در کهگیلویه و بویراحمد:

برق‌رسانی به 3 روستا در سال‌جاری/ برگزاری جشن پایان برق‌رسانی به روستاهای کددار بهمئی در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۶۱۸

مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از برق رسانی به 3 روستا در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سید محمد برزین زاده" به روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: برق رسانی به سه روستا در این شهرستان با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی با تشریح شرایط سخت برق رسانی به این روستاها، اظهارداشت: روستاهای " ماخره "، " تیمج " و " شاه نشین" روستاهایی هستند که در دولت تدبیر و امید در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق برخوردار می شوند.

مدیر برق شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوار این روستاها را 30 خانوار با جمعیتی بالغ بر 350 نفر ذکر و خاطرنشان کرد: برای برق‌رسانی به این روستاها بیش از سه کیلومتر شبکه فشار متوسط بکار رفته است.

برزین زاده گفت: 2 روستای " تیمج " و " شاه نشین " با استفاده از نیروگاه‌های یک کیلوواتی خورشیدی برای اولین بار از نعمت برق برخوردار می شوند.

وی افزود: با برق‌رسانی به روستاهای عنوان شده، تمامی روستاهای شهرستان بهمئی از نعمت برق برخوردار بوده و جشن پایان برق رسانی به روستاهای کددار این شهرستان برگزار می شود.

مدیر برق شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد،تعداد روستاهای این شهرستان را 172 روستای کددار ذکر و یادآور شد: از این تعداد روستا، 154 روستا دارای سکنه هستند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان بهمئی یکی از شهرستان‌های گرمسیری‌کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که با یاسوج مرکز استان حدود 300 کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز