خبرگزاری کار ایران

ایلنا از یاسوج گزارش می‌دهد؛

نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس تعطیلات نوروز را چگونه گذراندند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۶۷۸

شاید برای موکلان جالب باشد و دوست داشته باشند بدانند وکلای آنها در مجلس امسال نوروز را چگونه گذرانده‌اند ؟!

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه بزرگ تعطیلات نوروز امسال را صرف حوزه انتخابیه‌اش کرد و تقریبا همه ایام را جز یک‌روز که برای پیگیری بیمارستان 32 تختخوابی چرام به تهران رفته بود تا مجوزهای لازم را بگیرید بقیه روزها را در کهگیلویه‌بزرگ در حال کلنگ‌زنی، بازدید از پروژه‌ها، دیدارهای‌عمومی با قشرهای مختلف مردم و جوانان و جلسات مستمر با مدیران استانی و شهرستانی سپری کرد. 

در همسایگی هاشمی‌پور یعنی در گچساران بام نفتی ایران، غلامرضا تاج گردون نیز وضع مشابه‌ای داشت. او نیز تعطیلات را در حوزه انتخابیه‌اش سپری کرد و از بازدید پروژه‌ها و جلسات و شرکت در جشنواره‌ها و البته پاسخ‌های کوبنده به مخالفان غافل نشد. حضور وی در مجلس گذشته سبب شده مشکلات حوزه انتخابیه‌اش به نسبت کهگیلویه بزرگ کمتر شده باشد اما به هرحال وی نوروز را کنار موکلانش سپری کرد. 

نماینده بویراحمد و دنا تعطیلات امسال را متفاوت سپری کرد. غلام‌محمد زارعی هر چند حضور مستمری در حوزه انتخابیه‌اش دارد و معمولا ارتباط فردی مناسبی با موکلانش دارد اما ایام نوروز امسال آن‌چنان که گفته می‌شود سفری به آلمان در قلب اروپا داشت تا چند روزی را در قاره سبز سپری کند.  هر چند در لحظه انتشار این خبر زارعی به ایران و بویراحمد بازگشته اما ضعف اطلاع‌رسانی شخصی و تیمی وی چنان است که مشخص نیست این سفر شخصی بوده یا از سوی مجلس انجام شده که امیدواریم برای جلوگیری از شبهات پاسخ دهند. 

آنچه مشخص است فعال‌ترین نماینده استان در ایام نوروز هاشمی‌پور بود که حجم کار، عقب‌ماندگی‌های بسیار و علاقه ذاتی وی به رفع مشکلات مردم سبب شد فعال‌ترین نماینده لقب بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز