خبرگزاری کار ایران

سرگرد دانایار خبر داد:

محورهای ورودی گچساران پرترددترین محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد/ رشد سه درصدی حجم تردد در محورهای استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۴۳

جانشین فرماندهی پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد، پرترددترین محور ارتباطی در این استان را محورهای ورودی گچساران از سمت باشت و بهبهان استان خوزستان عنوان کرد.

سرگرد حسن دانایار در گفت‌وگو با ایلنا گفت: با آغاز دور دوم سفرهای نوروزی حجم تردد خودورها در جاده‌های ارتباطی یاسوج - اصفهان و جاده گچساران - بهبهان - باشت بالاست و اکنون این محورها پرترد هستند.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی در سطح این جاده‌ها و سایر جاده‌های موصلاتی کهگیلویه و بویراحمد گزارش نشده، اظهارداشت: محورهای استان هم اکنون از ترافیک روانی برخوردار هستند.

کاهش 15 درصدی تصادفات منجر به فوت در محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد

جانشین فرماندهی پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: حجم تردد در محورهای این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد سه درصدی را نشان می دهد.

دانایار با اظهار نگرانی از وقوع تصادفات منجر به فوت در برخی محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: تهمیداتی که پلیس راه امسال اندیشید نسبت به مدت مشابه سال قبل 15 درصد کاهش تصادفات منجر به فوت را داشته ایم.

وی گفت: با توجه به لغزندگی جاده‌ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد به رانندگان و گردشگران نوروزی توصیه می‌شود که کمربند ایمنی خود را ببندند و با رعایت فاصله طولی مناسب و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز به مسیر خود ادامه دهند.

دانایار عامل بیشتر تصادفات در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد را انحراف به چپ، سبقت و سرعت غیر مجاز عنوان کرد.

جانشین فرماندهی پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیشتر تصادفات در 30 کیلومتری ورودی شهرها و به دلیل عجله و شتاب رانندگان برای رسیدن به مقصد اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز