خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران به ایلنا خبرداد:

گچساران مقصد 236 هزار گردشگر در تعطیلات نوروزی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۴۹

فرماندار گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد گردشگر و میهمان نوروزی که این شهرستان را مقصد گردشگری خود قرار داده اند 236 هزار نفر عنوان کرد.

" عبدالرحیم رحیمی" به خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: در تعطیلات نوروزی امسال تاکنون 236 هزار گردشگر و میهمان نوروزی , گچساران را مقصد سفرهای نوروزی خود قرار داده اند.

وی مهمترین اماکن گردشگری در گچساران را دشتک دیل, قلات گناوه , خیرآباد و امامزادگان واجب التعظیم بی بی حکیمه(س) و جعفر(ع) برشمرد.

فرماندار گچساران از آمادگی کامل برای استقبال از گردشگران و میهمانان نوروزی به این شهرستان خبرداد و خاطرنشان کرد: تمامی تدابیر لازم برای استقبال و اسکان از گردشگران و میهمانان نوروزی گچساران اندیشیده شده است.

رحیمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی امسال تاکنون حدود 64 هزار زائر به پابوس امامزاده بی بی حکیمه(س) خواهر بلافصل امام رضا(ع) مشرف شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 9 هزار زائر در این مکان مقدس هستیم.

وی تعداد گردشگران و میهمانان نوروزی سال گذشته در همین زمان که از اماکن سیاحتی و زیارتی گچساران بازدید کرده اند را 148 هزار نفر برشمرد.

رحیمی تاکید کرد که هیچگونه مشکلی برای حضور گردشگران و میهمانان نوروزی در گچساران وجود ندارد.

وی از مردم ایران خواست اگر قصد سفر نوروزی دارند گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد را مقصد سفرهای نوروزی خود قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز