خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بخاطر افزایش حقوق نامزد انتخابات شوراها شدم/ خدمت صادقانه و نوکری مردم شعاری بیش نیست

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۷۲

نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای افزایش حقوق و رفع برخی مشکلات اقتصادی زندگی شخصی اش نامزد انتخابات شورای این شهر شده است.

احسان دانشی اصل به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: من کارمند دولتی هستم و حقوق و مزایای مان ناچیز و این حقوق و مزایا نمی تواند مشکلات اقتصادی مان را حل کند.

وی افزود: از سویی شنیده ایم هر کس بتواند به شورای اسلامی شهر راه پیدا کند از مزایای خوبی برخوردار شده و مشکلات اقتصادی اش نیز خیلی سریع رفع می شود.

این هنرمند شبکه محلی دنا با اظهار تاسف از اینکه عملکرد شوراهای اسلامی سبب ایجاد چنین نگرش هایی در بین عامه مردم شده است, خاطرنشان کرد: آنچه گفتم از سر صداقت و شفافیت سخن گفتن با مردم دیارم هست که می خواهند به نامزدهای انتخابات رای دهند.

دانشی اصل گفت: خدمت صادقانه کردن و نوکری به مردم به شعار تبدیل شده و لقلقه زبان سیاستمداران و مدعیان سیاست تنها بیان چنین شعارهای فریبنده ای است.

بخشدار پاتاوه در دوران آخرین استاندار دولت دهم احمدی نژاد در کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهر یاسوج فاقد هرگونه زیرساخت فرهنگی و زیربنای مطلوب تفریحی بوده اما نمی دانم چرا هنوز عده ای شعار نوکری و خادم بودن شهروندان را می دهند در حالیکه یاسوج تنها شهری است که در کشور سینما ندارد.

دانشی اصل که خود را نامزد جامعه هنرمندان و مستضعفان یاسوج برای انتخابات شورای پنجم این شهر می داند, تصریح کرد: اگر مردم دیارم مرا انتخاب کنند بدون شک مشکلات آنان را با هنر به دنیا اعلام می کنم.

وی از نامزدی برخی افراد در انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج اظهار تعجب کرد و یادآور شد: فردی را می شناسم تازه مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج گرفته و الان هم بیکار و فاقد هرگونه عملکردی بوده اما نامزد این انتخابات شده است.

دانشی اصل افزود: شنیده ام نامزد دیگری در این انتخابات از توزیع کنندگان محصولات لبنیاتی در یاسوج می باشد و الان نامزد انتخابات شورای این شهر شده است.

نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: شرایط عجیبی برای نامزد شدن در انتخابات پنجم شورای این شهر حاکم شده و هرکه از راه می رسد قصد ورود به شورای شهر دارد.

دانشی اصل, اغلب نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد را از جامعه بیکاران ذکر کرد.

وی گفت: متاسفانه شرایط بگونه ای است که اغلب بیکاران نامزد انتخابات شورای شهر یاسوج شده اند در حالیکه حداقل بایستی دارای عملکرد اجرایی و عمرانی باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج, تا پایان ششمین روز از نامنویسی نامزدهای انتخابات شورای شهر یاسوج بیش از 110 نفر نامزد این انتخابات شده اند.

هفت نفر می توانند به شورای اسلامی شهر یاسوج ورود کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز