خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گچساران خبرداد:

برگزاری جایزه ملی سقلاتون افتخار ادبی کهگیلویه و بویراحمد است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۴۶۸

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گچساران، برگزاری دومین جایزه ملی " سقلاتون " را افتخار ادبی برای کهگیلویه و بویراحمد دانست.

" امیرحسین نوروزی " به ایلنا در گچساران گفت: 983 اثر ادبی در بخش های آزاد و بومی به دبیرخانه جشنواره " سقلاتون " ارسال که از این تعداد، 715 اثر آزاد و 216 اثر بومی داستان بوده و در پایان، 85 اثر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی افزود: هیات داوران دومین جایزه ادبی داستان کوتاه سقلاتون گچساران از بین 85 اثر با رعایت اصول اخلاقی ، هنری و ادبی، 16 اثر را برای اختتامیه انتخاب کردند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برگزیدگان ممتاز بخش آزاد و بومی به ترتیب، نفراول بخش آزاد مجتبی شولی افشارزاده از تهران با داستان باغ سنگی، نفردوم میثم فرهمندیان از گچساران و نفرسوم ناصرصبحی با داستان شیطان سیگار از سیرجان حائز رتبه شدند.

نوروزی افزود: در بخش اقلیمی نیز نفر اول امین روات زاده با داستان سرخو از اهواز، نفر دوم میرغلامرضا شریعتی راد و نفر سوم فرشاد یوسفی زاده از مشهد با داستان دره جنی رتبه اول تاسوم هربخش راکسب کردند.

وی گفت: دومین جایزه ادبی سقلاتون گچساران درنوع خود بسیاربی نظیر واز حیث آثار متنوع بود تاجایی که سه اثرازخارج کشور به دبیرخانه ارسال شده بود.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران افزود: از افتخارات ادبیاتی استان کهگیلویه وبویراحمد اهمیت دادن به ارزشهای بومی و ملی نمودن استعدادهای نهفته جوانان صاحب اثر است.

نوروزی، تاریخ برگزاری اختتامیه دومین جایزه ملی " سقلاتون " را 24 اسفندماه جاری در شهر دوگنبدان مرکز گچساران عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز