خبرگزاری کار ایران

کیانی خبر داد:

توقیف سه کامیون آرد عشایر منطقه محروم زیلایی بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۸۴۹

مدیرعامل شرکت عشایری شورم بویراحمد از توقیف سه کامیون آرد خانه‌پزی مردم منطقه محروم زیلایی توسط بانک کشاورزی خبرداد.

ملک محمد کیانی به ایلنا در یاسوج گفت: متاسفانه بانک کشاورزی بابت طلب سال ۸۵ خود از شرکت عشایری شورم بویراحمد، ۷۵۰ کیسه آرد عشایری منطقه محروم زیلایی را توقیف کرده است.

وی افزود: اداره‌کل امور عشایر و شرکت عشایری شورم با توجه به نگرانی‌های عشایر منطقه زیلایی از کمبود آرد نان‌پزی از مسئولان بانک‌کشاورزی درخواست‌های متعددی برای آزادسازی آرد عشایر داشته‌اند ولی راه به جایی نبرده است.

مدیرعامل این شرکت با اظهار تاسف از وضعیت کنونی در آستانه عیدنوروز 96، خاطرنشان کرد: سیدحسین سهمگین مدیرکل امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه مکاتبه‌ای با محمدی سرپرست امور شعب بانک‌کشاورزی استان داشته که وی در پاسخ به مکاتبه استانداری خطاب به حامل نامه گفته نقد را به نسیه نمی‌دهیم و امکان آزادسازی این میزان آرد وجود ندارد.

کیانی گفت: اقدامات به مزایده گذاشتن ۷۵۰ کیسه آرد عشایر منطقه محروم زیلایی توسط بانک‌کشاورزی در حال انجام است.

وی افزود: این اقدام بانک‌کشاورزی جای تاسف دارد که از هر راهی برای وصول مطالبات خود حتی به قیمت ناراضی‌شدن مردم از خدمات دولت، اقدام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز