خبرگزاری کار ایران

هاشمی‌پور خبر داد:

آب‌رسانی به چهار شهر کهگیلویه‌بزرگ تا قبل از عید نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۱۹۶

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از کلنگ‌زنی پروژه آب‌رسانی به چهار شهر کهگیلویه‌بزرگ تا قبل از تعطیلات عید نوروز 96 خبرداد.

عدل هاشمی‌پور به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: براساس برنامه زمان‌بندی شده، کلنگ پروژه آبرسانی به شهرهای چرام، لنده، سوق و دهدشت در حوزه کهگیلویه بزرگ تا قبل از پایان سال‌جاری زمین زده می‌شود.

وی آغاز عملیات اجرایی این پروژه را از وعده‌های سفر ریاست‌جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد عنوان و اظهارداشت: ردیف بودجه‌ای پروژه آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه بزرگ بعد از سفر ریاست‌جمهوری به استان مشخص شد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم افزود: با اتمام این پروژه شاهد رفع مشکلات کنونی آب شرب مردم در این شهرها خواهیم بود.

هاشمی‌پور گفت: در تلاشیم این طرح ملی آبرسانی، با حضور معاون‌اول رئیس‌جمهور کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

وی افزود: با پیگیرهای انجام شده و همکاری وزارت نیرو خوشبختانه مجوز برداشت آب از تصفیه خانه سد کوثر برای هر چهار شهر دهدشت، چرام، سوق و لنده و روستاهای طول مسیر صادر شده است.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس دهم با بیان اینکه این طرح ملی آبرسانی از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان بوده، یادآورشد: اعتبار لازم برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح 300 میلیارد تومان است که خوشبختانه در اعتبارات سال 96 پیش‌بینی شده است.

هاشمی‌پور افزود: برای شروع طرح آبرسانی به شهرهای دهدشت، چرام، سوق و لنده از سد کوثر 600 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شد.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی مجلس اظهار امیدواری کرد با انجام این طرح، مشکل آب آشامیدنی شهرهای دهدشت، چرام، لنده، سوق و روستاهای مسیر طرح برای همیشه مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز