خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خبرداد:

بهمئی میزبان مسابقات برگزیده قرآنی دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۶۲۹

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی و قرآنی دانش‌آموزی استان در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از بهمئی، "مسیح دموری نژاد" در نشست خبری در محل آموزش و پرورش این شهرستان گفت: شهرستان بهمئی در نیمه دوم اسفندماه ، میزبان ۲ هزار و ۲۸ دانش آموز برگزیده قرآنی کهگیلویه و بویراحمد است.

دبیر اجرایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در این مسابقات، دانش آموزان برگزیده قرآنی ۱۳ شهرستان و منطقه استان در بخش پسران در ۱۴ رشته و در بخش دختران در 12 رشته به رقابت خواهند پرداخت.

دموری نژاد گفت: مسابقات در چهار سطح آموزشگاهی، شهرستانی و منطقه‌ای، استانی و کشوری برگزار و از هر شهرستان ۷۲ دانش آموز دختر و ۸۴ دانش آموز پسر و در مجموع  ۱۵۶ دانش آموز به مرحله استانی راه می یابند.

وی تعداد عوامل اجرایی برگزاری این مسابقات را بیشاز  ۲۰۰ عامل نفر در قالب کمیته های مختلف عنوان و اظهارداشت: این مسابقات به مدت یک هفته در شهرستان بهمئی برگزار می شود.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی گفت: در این مسابقات از ۴۶۸ دانش آموز در مرحله استانی برگزیده و تجلیل می‌شود.

دموری نژاد افزود:دانش آموزان منتخب این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، مداحی ، تفسیر ، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احکام و انشاء نماز به مرحله کشوری اعزام خواهند شد .

وی از رسانه ها خواست برای انعکاس این رویداد مهم و روند برگزاری آن تلاش خود را انجام دهند.  

" بزمه"معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بهمئی نیز، برگزاری مراسم استقبال و حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان، مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات و معرفی برگزیدگان و برنامه‌های فرهنگی از جمله بازدید از اماکن مذهبی و تفریحی را از مهمترین برنامه‌های این دوره از مسابقات سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز