خبرگزاری کار ایران

لهراسب باقری خبرداد:

اعزام هیئت تجاری کهگیلویه و بویراحمد به یک کشور عربی

asdasd
کد خبر : ۴۶۰۶۴۱

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از اعزام هیئت تجاری به کشور امارات متحده عربی خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، لهراسب باقری گفت: سازمان توسعه تجارت در نظر دارد، یک هیئت تجاری و بازاریابی را همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی محصولات و صنایع غذایی و کشاورزی گلفود دبی ۲۰۱۷ به این کشور اعزام کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از تاریخ ۸ لغایت ۱۲ اسفند برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تمام تشکل‌ها، شرکت‌های تعاونی و همچنین فعالان اقتصادی و تجاری استان کهگیلویه و بویراحمد که علاقه‌مند به بازار کشورهای حوزه خلیج فارس هستند می‌توانند در قالب این هیئت اعزام شوند.

باقری افزود: نمایشگاه گلفود دبی یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی(غذا، نوشیدنی، خدمات غذا) و به‌ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌‌شود که همه‌ساله در شهر دبی برگزار می‌شود.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید چراکه این نمایشگاه با سابقه درخشان میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود کند.

باقری با بیان اینکه نمایشگاه گلفود دبی ۲۰۱۷ در واقع دوره سی‌ام برگزاری این نمایشگاه خواهد بود، افزود: نمایشگاه امسال دارای ۴ شاخه مختلف خواهد بود که هرکدام از این شاخه‌ها، با دارا بودن غرفه‌های اختصاصی محصولات و نوآوری‌های خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

وی ادامه داد: به‌دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصادی کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی کنند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد مهمترین کشورهای حاضر در این نمایشگاه را  ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین، اسپانیا، فرانسه، آلمان و ایتالیا عنوان کرد و گفت: حضور بازدیدکنندگان و خریداران از ۱۸۰ کشور، نشان‌‌دهنده برنامه‌ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی است.

باقری با بیان اینکه حدود پنج هزار شرکت در این نمایشگاه حضور خواهند داشت، اظهار داشت: هیئت تجاری اعزامی به این نمایشگاه می‌تواند با برقرای ارتباط با فعالان باسابقه حاضر در این نمایشگاه محصولات خود را به بازارهای جهانی معرفی کنند.

وی گفت: آشنایی با آخرین محصولات و دستاوردهای شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه نقطه عطف اعزام این هیئت تجاری به نمایشگاه گلفود دبی ۲۰۱۷ خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز