خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

افتتاح و کلنگ زنی 336 پروژه کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۱۰۲

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی در این استان در دهه فجر امسال با اعتباری بالغ بر 457 میلیارد تومان عنوان کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، سید موسی خادمی در آئین گرامیداشت 22 بهمن یاسوج گفت: خدمتگزاران مردم در کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را برای ایجاد خدمت و افزایش رفاه مردم انجام می‌دهند به طوری که ما در همین دهه فجر ۳۳۶ پروژه اقتصادی و عمرانی را کلنگ‌زنی و یا افتتاح کردیم.

وی اعتبارات هزینه شده برای اجرای این تعداد پروژه در کهگیلویه و بویراحمد را ۴۵۷ میلیارد تومان عنوان و اظهارداشت: راه‌اندازی واحدهای عمرانی و اقتصادی زمینه خوبی را برای اشتغال جوانان این استان فراهم می‌کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اهتمام دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خبرداد و خاطرنشان کرد:  به علت اینکه اهتمام دولت برای اتمام پروژه‌‌های نیمه تمام است؛‌ بیشتر تلاش خود را برای اتمام این پروژه‌ها گذاشته‌ایم.

خادمی در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: مردم این استان بار دیگر با حضور پرشور خود در این عرصه مهم انزجار خود از آمریکا و همه دشمنان انقلاب اسلامی ایران را اعلام کردند.

وی گفت: حضور باشکوه مردم وظیفه مسئولان را سنگین‌تر کرده است و همه ما موظف هستیم با کار و تلاش بیشتر قدردان ایستادگی و حضور شما در همه عرصه‌های انقلاب و نظام باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز