خبرگزاری کار ایران

تاج‌گردون به ایلنا خبر داد:

تخصیص 120 میلیارد تومان برای تغییر بافت فرسوده دوگنبدان/ محلات لبنان و رادک را از نو می‌سازیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۵۹۴

نماینده گچساران و باشت در مجلس از تخصیص 120 میلیارد تومان برای نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان مرکز گچساران خبرداد.

غلامرضا تاج‌گردون به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: 120 میلیارد تومان از سوی دولت یازدهم برای نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان مصوب شده که می‌توان گفت امکان چنین فرصتی برای تخریب و نوسازی این بافت دیگر فراهم نمی‌شود.

وی با تقدیر از همراهی دولت‌یازدهم، از ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان مرکز گچساران هم مصرانه خواست با مراجعه به نهادهای مرتبط به‌فکر تخریب و نوسازی منازل مسکونی خود در این بافت باشند.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: منابع اولیه برای تخریب و نوسازی بافت فرسوده دوگنبدان ابتدا 30 میلیون تومان از محل تسهیلات قرض‌الحسنه بود که با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی قابل تقدیر دولت یازدهم، این رقم به 40 میلیون تومان افزایش یافت.

تاج‌گردون گفت: علاوه براین مبلغ، دولت برای هر واحد مسکونی موجود بافت فرسوده دوگنبدان، شش میلیون تومان نیز تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

وی افزود: تاکنون 145 واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان بطور کامل تخریب و بازسازی شده و از سویی امیدواریم تا پایان امسال نیز ، 100 واحد دیگر تخریب و بازسازی شوند.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از ساکنان بافت فرسوده دوگنبدان حوزه انتخابیه‌اش خواست در کمترین زمان ممکن به نهادهای مرتبط مراجعه تا از سرپناه مطمئنی برخوردار شوند.

وی در صفحه شخصی خود هم درباره بافت فرسوده دوگنبدان این‌گونه نوشت: کاری که فکر نمی‌کردم موفق شویم ولی با توکل به خداوند و یاری دولت و همکاری مردم عزیز بافت فرسوده دوگنبدان در حال تحقق است.

تاج گردون افزود: پس از گذشت نزدیک به یک‌سال، هزار و 200 پرونده تشکیل و 700 منزل تخریب شد.

وی از افتتاح 145 واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان نیز در صفحه شخصی خود خبرداده و ادامه داد: به امید خدا، چهار سال آینده محله سادات آن محله سادات قدیمی نخواهد بود و لبنان و رادک هم عوض خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز