خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس:

هیات‌های ورزشی در کهگیلویه بزرگ با یارانه ورزشکاران اداره می‌شوند/ ورزش در کهگیلویه بزرگ محو شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۰۴۴

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که ورزش در حوزه انتخابیه وی کاملا محو و ناپیداست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی پور در شورای اداری شهرستان کهگیلویه که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار داشت: می‌خواهم یک چیز را خدمت آقای سلطانی‌فر عرض کنم و آن هم این است که ورزش در کهگیلویه بزرگ کاملا محو است و چیزی برای دفاع ندارد.

وی گفت: امیدوارم با تلاش مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان، ورزش در این منطقه تکانی بخورد و شاهد توسعه و پیشرفت امکانات ورزشی در بین چهار شهرستان ما باشیم.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: از وزیر ورزش می‌خواهم نسبت به تشکیل کارگروه توسعه ای اقدام کند تا کارهای اساسی و زیربنایی برای بررسی و تحلیل مشکلات با تدبیر و برنامه‌ریزی انجام شود.

هاشمی پور با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام ورزش در کهگیلویه بزرگ ، خاطرنشان کرد: وزیر ورزش این پروژه‌های بلاتکلیف را تکمیل کند، کار بزرگی شکل گرفته است.

هیات های ورزشی در کهگیلویه بزرگ با یارانه ورزشکاران اداره می شود

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: هیأت‌های ورزش این شهرستان با یارانه اداره می‌شوند و شرایط بسیار ناخوشایندی بر فضای این هیات ها حاکم است.

هاشمی پور از تخصیص اعتبار 8 میلیارد تومانی به ورزش شهرستان بهمئی در حوزه انتخابیه خود خبرداد و یادآور شد: هشت میلیارد تومان اعتبار به ورزش بهمئی اختصاص یافت و اکنون انتظار داریم برای سه شهرستان دیگر حوزه انتخابیه هم بودجه خوبی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز