خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران:

زیرساخت‌های ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد صفر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۷۴

فرماندار گچساران از نبود زیرساخت‌های ورزشی در این استان گله کرد و آمار کنونی این زیرساخت‌ها را صفر خواند.

به گزارش ایلنا از گچساران، عبدالرحیم رحیمی در نشستی که باحضور وزیر ورزش و مسوولان استانی و شهرستانی در سالن آزادی نفت و گاز شهرستان گچساران برگزار شد، خطاب به وزیر ورزش گفت: شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد از نظر زیرساخت‌های ورزشی شرایط مطلوبی ندارند و صفر هستند.

وی با تاکید بر وجود استعدادهای متعدد ورزشی در شهرستان‌های هشتگانه کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: این استعدادهای ورزشی ناب بوده اما زیرساختی برای بالفعل رسانیدن این استعدادهای بالقوه و گاها خود بالفعل‌ها هم وجود ندارد.

فرماندار گچساران گفت: اگر زیرساخت‌ها مهیا شود شاهد شکوفایی و مدال‌آوری ورزشکاران این دیار در رقابت‌های مختلف ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

رحیمی با تشریح وضعیت شهرستان گچساران به عنوان یکی از مهدهای ورزشی کشور، تصریح کرد: این شهرستان همواره در گذشته وتاکنون ورزشکاران نامی از این دیار به کشور معرفی کرده است.

وی افزود: متاسفانه شهرستان گچساران یک خوابگاه ورزشی هم نداشته و برخی تیم‌های ما برای حضور در رقابت های ورزشی مشکل تهیه اتوبوس هم دارند.

فرماندار گچساران از نبود زیرساخت‌های مطلوب ورزشی برای بانوان حوزه خود خبرداد و اظهارداشت: بانوان گچسارانی از زیرساخت‌های ورزشی مناسبی برخوردار نیستند.

رحیمی از وزیر ورزش خواست نگاه ویژه‌ای به شهرستان گچساران در حوزه ورزش بویژه در حوزه زیرساخت‌ها داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز