خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد

پرداخت 140 میلیارد ریال پاداش به کشاورزان صرفه جو در مصرف برق

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۳۲۶

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از پرداخت حدود 140 میلیارد ریال پاداش همکاری به مشترکین تعرفه کشاورزی در سالجاری خبرداد.

پیمان پورمعرفت به ایلنا در یاسوج گفت: تعداد مشترکین با تعرفه کشاورزی که در سالجاری اقدام به صرفه جویی در مصرف برق در ساعات پیک باردر سراسر کشور داشته‌اند 43 هزار و 589 مشترک بوده است.

وی میزان اثرگذاری همکاری مشترکین تعرفه کشاورزی در تابستان امسال را کاهش یک هزار و 585 مگاوات در دیماند عنوان کرد.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: منفعت ریالی همکاری دارندگان تعرفه کشاورزی در تابستان امسال برای مصرف برق عددی معادل سه هزار و 480 میلیارد ریال بوده است.

پورمعرفت، تعداد کشاورزان همکار در تابستان امسال برای کاهش مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد را 532 مشترک ذکر کرد.

وی گفت: مبلغ ریالی که در ازای همکاری مشترکین تعرفه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد به کشاورزان پرداخت شده شش میلیارد و 247 میلیون ریال است.

رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین مشارکت همکاری کشاورزان در این استان برای کاهش مصرف برق را مربوط به شهرستان های گچساران و باشت برشمرد.

پورمعرفت افزود: میزان اثربخشی در کاهش پیک در این ارتباط 5.7 دیماند و یک هزار و 451 مگاوات ساعت انرژی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز