خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برگزاری نمایشگاه توانمندی تعاونی‌های کهگیلویه و بویراحمد در ازبکستان

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۲۸

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع غذایی ، کشاورزی و بسته بندی در ازبکستان خبر داد .

به گزارش ایلنا از یاسوج، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران افزود : این نمایشگاه با حضور صدها شرکت از 50 کشور جهان از تاریخ 9 الی 11 فروردین 96 به مدت سه روز در تاشکند پایتخت ازبکستان برگزار خواهد شد .

وی اظهار داشت : در این نمایشگاه بیش از 150 شرکت از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، بلاروس، بلژیک، آلمان، هلند، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا، چین، لتونی، مالزی، لهستان، روسیه، ترکیه، اوکراین، فرانسه، چک، سوئد، کره جنوبی و ازبکستان حضور خواهند داشت .

این مسئول بیان کرد : در این نمایشگاه‌های بین‌المللی انواع تجهیزات فرآوری میوه، گوشت، لبنیات، آرد، فن آوری‌های کوچک مورد استفاده در باغداری و باغات انگور، تجهیزات بسته‌بندی، ترکیبات شیمیایی حفاظت از نباتات، دامپزشکی و تاسیس واحدهای گرمایی در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : بسیاری از شرکت‌های ایرانی که سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور داشتند در حال حاضر در بازارهای جهانی جایگاه خوبی بدست آورده اند.

باقری ضمن دعوت از سرمایه گذاران و شرکت‌های استان برای حضور فعال در این نمایشگاه گفت : حضور شرکت‌هایی از کهگیلویه و بویراحمد در چنین نمایشگاه‌هایی، سبب ایجاد زمینه همکاری بین این شرکت ها و شرکت های صاحب نام خارجی خواهد شد .

وی معرفی توانمندی ها و پیشرفت های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی و غذایی، ارتقاء سطح مبادلات تجاری در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذائی ، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد .

وی اظهار داشت :همزمان با برگزاری این نمایشگاه، نشست‌های تخصصی جانبی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنایع غذایی و کشاورزی دنیا نیز برگزار خواهد شد .

باقری در پایان یادآور شد : علاقه مندان به حضور در این نمایشگاه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در آن به اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز