خبرگزاری کار ایران

تاج گردون مطرح کرد:

تقدیر از دولت‌یازدهم برای کاهش نرخ تورم/ تخصیص 300 میلیاردی برای محور چرام - گچساران

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۸۲

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از کاهش نرخ تورم که با سیاست‌گذاری‌های دولت‌یازدهم محقق شده تقدیر کرد.

غلامرضا تاج‌گردون به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مستمری برای کاهش نرخ تورم در اقتصاد ایران در دولت یازدهم صورت گرفت که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به برخی از آمارهای رسمی در این‌باره اظهارداشت: کاهش نرخ تورم از جمله شعارهای دولت اعتدال بوده که اکنون محقق شده است.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود به وضعیت اعتبارات بانک‌های کشور نیز اشاره کرد.

تاج‌گردون گفت: 250 هزار میلیارد تومان تاکنون بانک‌ها به متقاضیان خود تسهیلات زیر 100 میلیون تومان پرداخت که سود این میزان تسهیلات، عددی معادل 40 هزار میلیارد تومان است.

وی با اعلام موافقت خود برای بخشش سودهای بانکی از مشتریان‌شان، خاطرنشان کرد: اگر بانک‌ها این میزان سود را با هدف بازگرداندن اصل تسهیلات بانکی ببخشند به نظر ما کار درستی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجالس نهم و دهم شورای اسلامی افزود: البته از سویی نیز باید تلاش کرد ساختار بانک‌ها در ایران تغییر کند.

تخصیص 300 میلیارد ریال برای محور چرام - گچساران

تاج‌گردون درباره وضعیت تخصیص اعتبارات به پروژه مهم راهسازی چرام - گچساران گفت: 300 میلیارد ریال برای محور چرام - گچساران تخصیص یافته که می‌تواند بخشی از عملیات اجرایی این پروژه را سرعت ببخشد.

نماینده گچساران و باشت در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی، همکاری مردم و اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در اجرای پروژه راهسازی چرام - گچساران را بسیار ضروری خواند.

تاج‌گردون افزود: مهمترین گردنه در این محور گردنه دیل است که مشاور پروژه، گزینه‌های متعددی را برای اجرایی شدن پروژه در این گردنه ارائه داده است

وی اظهار امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مناسب در سال آینده شاهد سرعت‌بخشی دوچندان برای اجرای پروژه راهسازی چرام - گچساران باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز