خبرگزاری کار ایران

بخشدار سابق پاتاوه بویراحمد بازیگر شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۶۰

بخشدار سابق پاتاوه در استان کهگیلویه و بویراحمد بازیگر شبکه محلی تلویزیونی دنا در استان شد.

احسان دانشی اصل به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: کسانی که خود را سرباز نظام و دولت می‌دانند در هر سنگر و هر برهه‌ای باشند باید حضور پیدا کرده و تکلیف خود را ادا کنند.

وی با بیان اینکه حضور در سنگرهای هنر، سیاست و فرهنگ برای سرباز نظام و دولت نباید تفاوتی داشته باشد، اظهارداشت: اکنون که به عرصه هنر و بازیگری در شبکه محلی دنا بازگشته‌ام احساس تکلیف کردم که باید به عرصه هنر برگردم.

بازیگر نقش "اردشیر" در برنامه "شویل دنا" افزود: اگرچه بیش از 2 سال در مسوولیت بخشدار پاتاوه بویراحمد خدمتگزار مردم دیارم بوده‌ام اما اکنون با اصرار مردمانی دیگر و مجموعه شبکه تلویزیونی محلی دنا به عرصه هنر نمایش برگشته‌ام.

دانشی اصل باتاکید بر اینکه سیاستمداران اگرچه در عرصه سیاست بازیگران و هنرمندان خوبی هستند اما نمی‌توانند هنرمند واقعی باشند، خاطرنشان کرد: برخی از سیاستمداران که هنرمند بوده‌اند توانسته اند در حوزه کاری خود موفق باشند اما سیاستمداران واقعا نتوانسته اند بi خوبی هنرمندان سیاسی موفق شوند.

وی گفت: من بر این باورم کسانی که در حوزه‌های روابط عمومی فعالیت کاری خوبی داشته‌اند نیز می‌توانند در حوزه مدیریتی موفق باشند زیراکه در اغلب نشست‌ها حضور دارند و با موضوعات متعدد آشنا هستند.

بخشدار منصوب شده آخرین استاندار دولت محمود احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد با قرائت این متن ادبی که "به غیر از هنر که تاج سرآفرینش است، بنیان هیچ منزلتی جاودانه نیست"، تصریح کرد: زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست/ هر کسی نغمه خود خواند و از صحنه رود/ صحنه پیوسته بجاست/ خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد." 

به گزارش ایلنا از یاسوج، احسان دانشی‌ اصل پیش از انتصاب در بخشداری پاتاوه بویراحمد نیز نقش بازیگری "ملی " را در شبکه محلی دنا ایفا می‌کرد.

وی توسط استاندار وقت سید حسین صابری آخرین استاندار احمدی‌نژاد در کهگیلویه و بویراحمد در مسوولیت بخشدار پاتاوه بویراحمد منصوب شد. دانشی اصل حدود 30 ماه بخشدار پاتاوه بویراحمد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز