خبرگزاری کار ایران

عدل هاشمی‌پور خبر داد:

فراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشت

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۵۲

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس از فراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در صورت فعال‌شدن واحدهای پایین دست پتروشیمی حوزه انتخابیه خود خبر داد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور در بازدید از عملیات اجرایی خاکبرداری پتروشیمی دهدشت با ابراز رضایت از روند اجرای کار اظهارداشت: با وجود اینکه هنوز قرار پیمانکار ابلاغ نشده اما کارها خوب پیش می‌رود.

وی با بیان اینکه مردم باید صبر و تحمل داشته باشند تا این پروژه به سرانجام برسد، بیان داشت: تذکرات لازم برای افزایش دستگاه‌ها به مدیران کارگاه‌ها داده شده و باید به صورت دو شیفت و سه شیفت به کار خود ادامه دهند.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی درباره زمان‌بندی اتمام این پروژه نیز گفت: زمان‌بندی پایان ین پروژه سه‌سال و نیم است و برای فازل اول 222 میلیاردتومان بودجه پیش‌بینی شده است.

هاشمی‌پور خاطرنشان کرد: برای فاز دوم ساختمان‌های غیر صنعتی بستر فراهم است و هیچ‌گونه نگرانی ریالی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خط لوله این پروژه در بودجه 96 لحاظ شده، خواستار همکاری دولت در این خصوص شد و عنوان کرد: در حال حاضر نیازی به لوله نیست چراکه اگر الان لوله‌ها زیرخاک بروند عمر مفید خود را از دست می‌دهند.

هاشمی‌پور گفت: در همین هفته، قرار داد پیمانکار ابلاغ می‌شود و بعد از این ابلاغ، پیمانکار با انگیزه بیشتری شروع به کار خواهد کرد.

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی، واحدهای پایین دست پتروشیمی را 12 واحد عنوان و اظهارداشت: در صورت فعال شدن این واحدها حدود یک هزار و 500 نفر در پتروشیمی دهدشت مشغول به کار خواهند شد.

فراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشتفراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشت

فراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشت

فراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشتفراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشتفراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشتفراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشتفراهم شدن فرصت شغلی برای یک‌هزار و 500 نفر در دهدشت

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز