خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آغاز عملیات فاز دوم گازرسانی به دیشموک و چاروسا از هفته آینده / بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت در تابستان 96

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۴۳۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آغاز عملیات اجرایی مرحله دوم پروژه مهم گازرسانی به بخش‌های دیشموک و چاروسا ظرف یک هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از دهدشت، سید موسی خادمی در بازدید از پروژه گاز رسانی دیشموک و چاروسا در حوزه کهگیلویه بزرگ گفت: مناقصه مرحله دوم این پروژه که شامل شش کیلومتر خط انتقال با 10 میلیارد ریال اعتبار است، برگزار و در هفته آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با تشریح مراحل اجرایی پروژه گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی در حوزه کهگیلویه بزرگ، خاطرنشان کرد: مرحله نخست پروژه گازرسانی با 14 میلیارد ریال اعتبار 60 درصد پیشرفت کاری داشته که از هشت و نیم کیلومتر خط انتقال گاز در این مرحله تاکنون شش کیلومتر آن اجرا شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله سوم این طرح مهمترین مرحله پروژه است و در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

خادمی افزود: مرحله سوم پروژه گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی در کهگیلویه بزرگ شامل 358  کیلومتر بوده که از این مقدار 58 کیلومتر خط انتقال یا تغذیه و 300 کیلومتر هم شامل شبکه‌های داخلی این شهرها و روستاهای در مسیر اجرای این طرح گازرسانی است.

وی سرجمع اعتبار این پروژه ملی گازرسانی را بیش از600 میلیارد ریال عنوان کرد.

*** بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت در تابستان 96 

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بخشی از سخنان خود به آخرین روند پروژه ملی محور پاتاوه - دهدشت اشاره و اظهارداشت: این پروژه نیز تا پایان سال مالی 96 یعنی تابستان آینده به بهره برداری می رسد.

خادمی گفت: بخش ابتدایی قطعه سوم پروژه پاتاوه - دهدشت در حال انجام است و ظرف مدت چند ماه آینده ۲۵ کیلومتر این پروژه از لوداب به سمت قلعه گل تحویل داده می‌شود.

وی از پیش بینی شدن اعتبارات لازم برای بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت در سفر  ریاست جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد نیز خبرداد و تصریح کرد: خوشبختانه در سفر ریاست محترم جمهوری اعتبارات خوبی برای این پروژه منظور شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از مصوبات سفر هیئت دولت به این استان بهره برداری از پروژه ملی پاتاوه - دهدشت تا پایان سال مالی 96 است.

خادمی افزود: انجام پل‌های خاص یکی از مشکلات اصلی این پروژه بود و عملیات اجرایی چند تا از این پل‌ها شروع و عملیات اجرایی تعداد دیگری از این پل‌های خاص نیز در آستانه شروع شدن است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: حدود هشت کیلومتر اجرای تونل باید انجام شود که تا الان 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: یک دهنه تونل مهم هزار متری در این مسیر وجود داردکه اکنون حدود 700 متر آن کار شده و به زودی باز می‌شود.

خادمی گفت: با بهره‌برداری از این تونل سرعت عملیات اجرایی پروژه پاتاوه - دهدشت سرعت بیشتری بخود می گیرد و طلسم این محور در دولت تدبیر و امید خواهد شکست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز