خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۳۰۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیرعامل مجتمع تولیدی بین‌المللی دناصنعت به عنوان کارآفرین برتر این استان معرفی و در آیینی از وی تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، صابر مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: لهراسب باقری با راه‌اندازی مجتمع تولیدی دنا صنعت یاسوج بزرگترین کارخانه تولید لوله‌های پلی اتیلن در کشور نقش مهمی در تولید لوله‌های پلی اتیلنی مورد نیاز شرکت ها و دستگاه‌های خدمات رسان از جمله آب و فاضلاب، پتروشیمی، نفت و گاز و آبیاری کشاورزی داشته است.

وی تصریح کرد: با احداث مجتمع تولیدی دنا صنعت‌یاسوج سرمایه‌گذاری ارزی بیش از 155 میلیون یورو با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا و با ظرفیت سالانه 85 هزار تن در دامنه کوه با صلابت دنا، ایران را در استان یک درصدی کهگیلویه و بویراحمد صاحب این امتیاز ارزنده کرد.

وی گفت : حدود 2 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از این واحد تولیدی کسب در آمد می‌کنند.

مظاهری افزود: پنج‌هزار و 137 کارگاه تولیدی، 14 هزار و 21 کارگاه توزیعی و چهار هزار و 800 کارگاه کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد.

وی اظهار داشت : اشتغال کارگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد 38 هزار و 738 نفر است.

لازم به ذکر است کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد با ساخت مجتمع ورزشی تفریحی اقامتی آزادی باقری که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری خواهد رساند 180 نفر را بصورت مستقیم مشغول بکار خواهد کرد .

همچنین باقری مالک جدید شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج بوده و با عزم راسخی که دارد پس از سال‌ها این شرکت را از رکود خارج کرده و شاهد اشتغال بیش از 700 نفر در این شرکت خواهیم بود .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز