خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

برق‌رسانی به پنج روستای بالای 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد با انرژی خورشیدی

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۹۵۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از برق‌رسانی به پنج روستای بالای 10 خانوار این استان با استفاده از انرژی خورشیدی خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، داود راهزادی در حاشیه بازدید "غلامرضا تاج گردون" نماینده گچساران و باشت از آخرین وضعیت برق‌رسانی به منطقه پیچاب باشت، گفت: تا بهمن ماه امسال پنج روستای بالای 10 خانوار کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از انرژی خورشیدی از نعمت برق برخوردار می شوند.

وی با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای برق‌رسانی به این روستاها، اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به پنج روستای عنوان شده حدود پنج میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: به هرخانوار ساکن در این روستاها یک نیروگاه یک کیلوواتی واگذار می شود.

راهزادی از نصب تمامی نیروگاه‌های خورشیدی در پنج روستای عنوان شده خبرداد و خاطرنشان کرد: عملیات نصب این نیروگاه‌ها هم اکنون به پایان رسیده است.

وی گفت: سخت گذری، دوردست بودن این روستاها از شبکه‌های برق و کاهش هزینه‌های برق‌رسانی از مهمترین دلایل واگذاری نیروگاه‌های خورشیدی یک کیلوواتی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز