خبرگزاری کار ایران

امروز در یاسوج انجام گرفت؛

تجمع آبداران شرکت آب و فاضلاب روستایی‌کهگیلویه و بویراحمد/ حقوق معوق 7 ماهه دلیل تجمع

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۶۲۶

امروز ظهر یکشنبه چهاردهم آبان ماه، ۱۹۶ نفر از آبداران شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تاخیر 7 ماهه در پرداخت حقوق مقابل استانداری این استان تجمع آرامی داشتند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از یاسوج، تعدادی از این آبداران از پاسخگونبودن مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد بشدت اظهارگلایه می کردند و می گفتند در این سرمای سرد و سوزناک زمستان بویراحمد، نمی دانند چگونه بر بدن نحیف فرزندان شان لباس گرم بپوشانند.

تجمع کنندگان با انتقاد شدید از عملکرد مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار پیگیری ویژه " سیدموسی خادمی " استاندار استان در این زمینه بودند.

آنان با نشان دادن کف دستان پینه بسته خود به خبرنگار ایلنا می‌گفتند که با این دست‌های خالی چه جوابی به زن و فرزندان خود بدهیم و دیگر مغازه داران هم به ما نسیه نمی‌دهند و نمی‌دانیم چه کنیم.

یکی از تجمع کنندگان از اقدام شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد و پرداخت 2 ماه حقوق آنان در قبل از سفر ریاست جمهوری به این استان سخن گفت.

وی درحالیکه اقدام مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به " فریب دادن آبداران " تعبیر می‌کرد، اظهار داشت: قبل از سفر رئیس‌جمهور به استان برای جلوگیری از تجمع آبداران حقوق فروردین و اردیبهشت را پرداخت کردند اما بعد از سفر رئیس‌جمهور هر وقت برای پرداخت مطالبات هفت ماهه اخیر مراجعه کردیم می‌گویند اعتبار نیامده و پولی در اختیار نیست.

تجمع کنندگان که ناامید مقابل در اصلی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تجمع کرده بودند می‌گفتند که این تجمعات هم سودی ندارد زیرا کسی به فکر آنها نیست.

یکی از آنها در پاسخ به این‌سئوال که آیا از مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد کسی به سراغ شما آمده است یا خیر؟ هم این چنین گفت: آنها هیچگاه بفکر ما نبوده‌اند که اکنون و در این روز سرد بخواهند بفکر ما و خانواده های ما باشند.

تماس خبرنگار ایلنا برای دریافت پاسخ از سوی مسئولان شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط بی‌نتیجه ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز