خبرگزاری کار ایران

پیام رئیس دانشگاه یاسوج به مناسبت 13 آبان

رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی به مناسبت 13 آبان، این روز را روز رشادت ملت آگاه ایران عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در متن پیام ارسالی محمودرضا رحیمی رئیس دانشگاه یاسوج که به دفتر ایلنا در یاسوج ارسال شده چنین آمده است:

بسمه تعالی

سیزدهم آبان ماه، یادآور رشادت ملتی آگاه و شایسته در آفرینش صحنه‌هایی بدیع در استکبار ستیزی و دفاع از استقلال و آزادی است. سیزدهم آبان ماه، در تاریخ سراسر حماسی این سرزمین یادآور مناسبت‌های بزرگ‌ و تاثیرگذاری است که نشان دادند دستان لطف و فضل باری تعالی همواره یاری‌گر قلب‌های توحیدی این مردم است. شجاعت و فرزانگی رهبری بی‌نظیر همچون امام خمینی (ره) در کنار آگاهی نسل مؤثردانشجو و دانش‌آموز، این روز را در تقویم ایران به روزی رنگین و خدایی بدل نموده است.

هوشیاری و حرکت در مسیر امام و انقلاب و استعانت از خط روشن رهبری در همه مقاطع تاریخی، جوانان و دانشجویان را خط مقدم مبارزه با استکبار و تمامیت خواهی جبهه مستکبران قرارداده است. برهمگان بویژه نسل نواندیش، آگاه و توانمند دانشجو و دانش‌آموز لازم است تا با درک صحیح از اهداف بلند و روشن انقلاب ، کلاس‌های درس را بیش از گذشته پر رونق‌تر نمایند تا در جهاد مبارک علمی نقشی بسزا داشته باشند و مسیر استقلال طلبی و دفاع از کیان جمهوری اسلامی همچنان ادامه یابد.

دانشجویان عزیز، همکاران بزرگوار و اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه یاسوج نیز با گرامیداشت روز 13 آبان و شرکت در راهپیمایی این روز با آرمانهای والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید پیمانی دوباره خواهند نمود.

محمود رضا رحیمی

رئیس دانشگاه یاسوج

 

کد خبر : ۴۲۵۱۸۷