خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس:

پتروشیمی دهدشت ظرف 4 سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۴۱۲۵۴۳

نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس با اشاره به اینکه پتروشیمی دهدشت ظرف 4 سال آینده به بهره برداری می‌رسد، گفت: ضرورت دارد که واحدهای پایین دستی در کنار آن هم فعال شوند.

به گزارش ایلنا، عدل هاشمی‌پور اظهار داشت: برای آمدن مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و برخی از متخصصان صنعت پتروشیمی به شهرستان کهگیلویه جلسات متعددی برگزار و زحمات زیادی کشیده شد.

نماینده کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس با بیان اینکه مردم و جوانان‌کهگیلویه نباید دیگر دغدغه پتروشیمی دهدشت را داشته باشند، گفت: پروژه پتروشیمی دهدشت که بیش از 10 سال بود رها شده و یکی از دغدغه‌های مردم شهرستان بود روز گذشته با حضور نژادسلیم و خاموشی تجهیز کارگاه آن شروع و این پروژه باید ظرف مدت 3 تا 4 سال آینده به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه با جدیت تمام به دنبال وعده‌هایی که به مردم داده‌ام هستم و آن‌ها را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: دستور داده شده که ساختمان اداری و انبارهای پتروشیمی دهدشت شروع و مناقصه آن ظرف مدت 2 تا 3 هفته آینده برگزار و همزمان با برگزاری مناقصه و مشخص کردن پیمانکار تجهیزکارگاه نیز انجام می‌شود.

هاشمی‌پور با اشاره به اینکه ظرف مدت 4 سال آینده پتروشیمی دهدشت به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: ضرورت دارد که واحدهای پایین دستی نیز در کنار آن نیز فعال شوند.

وی با بیان اینکه ایجاد واحدهای پایین دستی پتروشیمی در کنار آن در دستور کار قرار دارد، افزود: زمین‌های اطراف پتروشیمی دهدشت همه باید به یک پایه صنعتی برای شهرستان تبدیل و با احداث این واحدها برای تعداد زیادی از جوانان اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز