خبرگزاری کار ایران

در نشست رسانه ای عنوان شد:

موافقت مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با تخریب بخشی از ورزشگاه تختی یاسوج

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۰۰۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از موافقت خود بعنوان مالک اصلی ورزشگاه یاسوج خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور در نشستی با رسانه ها در یاسوج گفت: تصمیم گرفته شده برای تخریب بخشی از ورزشگاه یاسوج باهدف ایجاد پارکینگ، در نشست استانی و با حضور استاندار و مسوولان مرتبط بوده است.

وی افزود: زمین احیا شده خارج از محدود ورزشگاه و مملو از خار و خاشاک بوده که در صورت ایجاد پارکینگ، ورزشکاران به نوعی می‌توانند از این فضا برای پارک خودروی خود استفاده کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سند بیش از شش هکتاری موقوفه بودن زمین ورزشگاه تختی یاسوج، ساختمان مجتمع بهزیستی، بیمارستان شهید بهشتی یاسوج و غیره با گواهی مصرف با نیت موقوفه وجود دارد .

جنتی پور افزود: از زمانی که ورزشگاه موقوفه یاسوج در اختیار ورزش و جوانان قرار گرفته تنها چهار میلیون تومان اجاره پرداخت کرده است.

وی با اظهار گله مندی از اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط، تصریح کرد: این در حالی است که طبق گواهی موقوفه 50 درصد درآمد آن باید هزینه مستمندان و 50 درصد نیز هزینه عمران و آبادی امامزاده فرج‌الله(ع) شود.  

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: موقوفه بیش از شش هکتاری میدان هفتم تیر یاسوج دو و نیم هکتار آن در اختیار اداره ورزش و جوانان است و قسمتی نیز در اختیار بیمارستان شهید بهشتی بوده که این مرکز درمانی سالانه اجاره بها را پرداخت می‌کند.

جنتی پور افزود: 50 درصد گواهی مصرف این موقوفه برای عمران و آبادی امامزاده فرج‌الله(ع) و 50 درصد نیز برای کمک به مستمدان در نظر گرفته شده و هیچ ربطی به ورزش ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز