خبرگزاری کار ایران

صابر مظاهری در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییر سرپرست اداره کار کهگیلویه قانونی بود/ ساز مخالفت با سیاست‌های دولت دلیل تغییر

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دلیل تغییر سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه را اعلام کرد.

صابر مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: تغییر سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه که حدود سه سال براساس رایزنی‌های نماینده سابق این حوزه انتخابیه سرپرست این اداره بود براساس قانون صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه نتوانست شرایط لازم برای ریاست بر این اداره را کسب کند، اظهارداشت: متاسفانه ما بدلیل کمبود نیروی انسانی برای بدست گرفتن مسوولیت در این اداره، مجبور شدیم مسوولیت سرپرستی را برای وی نگه داریم.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: چندین بار برای تبدیل حکم سرپرستی وی به ریاست با وزارتخانه نیز مکاتباتی داشتیم اما متاسفانه وی فاقد شرایط لازم بود و ما نیز دیگر نتوانستیم از خدمات‌شان بهره ببریم.

مظاهری از نواخته‌شدن ساز مخالف سرپرست اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه با سیاست‌های دولت تدبیر و امید در حوزه اشتغال خبرداد.

وی گفت: مدتی بود سرپرست این اداره ساز مخالفت با سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌زد و به نظر ما هم معنایی ندارد مدیری که با دولت همگام نیست سیاست‌های دولت را به وی بسپاریم.
 
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که تغییر سرپرست اداره کار کهگیلویه بزرگ ربطی به انتقادات وی در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان نداشته است.

کد خبر : ۴۰۸۶۸۶